Már vagy 5 perce vártam a szüleimre a taxiban de nem jöttek és az még jobban idegesített ,hogy a házban nem volt semmeiféle mozgás.Gondoltam egy merészet majd kiszáltam a kocsiból és a házunk felé vettem az irányt. Mikor benyitottam az ajtón a konyha felé vettem az irányt ott rendetlenség fogadott. A vázák amikben egykor gyönyörü virágok helyezkedtek el az most össze törve a földön hevert, s a szép fehér járó lapot itt-ott vérfoltok fedték és egy pár véres lábmyomis volt ott... De nem emberi ha nem valami természet feletti vagy nemis tudom, de hirtelen valami rossz érzés fogott el mintha figyelnének ... Körbe néztem, ..a ház minden eggyes zeg-zugát át kutattam de szülőknek nyoma sincs , ám mikkor elértem az utolsó helyet ahol nem néztem meg, a hálószobájukat, és be nyitottam olyan volt mintha egy atom támadás történt volna minden hol vér volt az ágyat amelyen annyiszor feküdtem és beszélgettem az most derékba volt törve a ruhás szekrény miben elbújtam mikor bujócskáztunk az meg volt repedve ...Mikor már kezdtem úgy érezni hogy el fogok ájulni és ez így lesz jó, mentem volna kifelé de valami nedves csöppent kezemre majd a fejemre lassan felnéztem és megláttam a szüleimet fejnélkül a plafonra szegezve mintha valami természet feletti erő fel szögelte volna őket oda és nem engedte volna el őket .
Sikítani akartam de nem mertem mert valami vagy valaki volt a hátam mögött ezért befogtam a számat , mert az a valaki mögöttem lihegett majd lassan meg fordúltam és szembe találtam magam ......Hát össze jött meg lett nagy nehézségek árán és most itt vagyok egy újabb "remek"vagy ahoz hasónlító könyvel ...ha tetszik akkor kérlek Votézz és Kommentelj ezzel nekem nagy segítséget nyújtotok köszönöm .......
Köszönöm a segítséget :annyeong_unni nak
És köszönöm szépen :) a borítót :_x_xUNICORNx_x_ nak nagyon jó lett ,💛
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rejtèlyek Hàlòjàban 《JungKook.ff.》
AventuraMindenki tudja hogy a Vámpírok és a Vérfarkasok világ kezdete óta ellenségek. De az emberek mégsem veszik észre a körülöttük folyó harcot. Lili Mixium sem tud a temészet felettiek létezéséről. Lili és családja elköltöznek New Strangerbe, ám adódik e...