Ch. 7

29 4 0
                                    

Mēs ieejam skolā un pie Jungkooka uzreiz pieskrien Lisa un viņu apskauj. Tad saka:"Oppa. Kur Tu biji? Tevis vakar nebija mājās un es nevarēju tevi sazvanīt." Viņa paskatās uz mani ar riebumu sejā un tad jautā:"Ko šeit stāvi un noklausies? Vācies. Tev nav nekā labāka, ko darīt?"

Es nobolos un tad aizeju, paņemot austiņas un tās liekot ausīs. Un es dzirdu, ka Jungkooks saka:"Piedod, jagiya. Es paliku pie drauga un....mēs visu vakaru un nakti spēlējām videospēles." Viņa jautā:"Kāpēc tu atnāci ar to neglīto tārpu kopā?" Es apstājos un nikni paglūnu uz viņu.

Jungkooks paskatās uz mani un saka:"Aaah. Es viņā netīšām ieskrēju, kad nācu iekšā." Es atkal nobolos un Lisa paskatās uz mani un saka:"Yah. Choi Min Lee, apstājies uz vietas." Es, kā jau labs cilvēks, apstājos uz vietas un pagriežos, tad uzspiežu smaidu uz sejas.

Es izņemu austiņas no ausīm un tad saku:"Jā, Lisa?" Viņa nobolās par manu fake smaidu un jautā:"Ko tu stāvi tik tālu? Nāc šurpu." Es nemanāmi nobolos un sakožu zobus, bet tik un tā pieeju viņai tuvāk klāt. Es pasmaidu un saku:"Jā, Lisa? Vai tu kaut ko vēlējies?"

Viņa panāk man soli tuvāk, sažmiedz acis ciešāk un saka:"Es zinu, ka tev patīk mans satriecošais un skaistais puisis, bet viņš ir mans. Un es zinu, ka tu sapņo par viņu naktīs un ka tu viņu izmisīgi mīli, bet man ir vienalga. Viņš ir mans. Tāpēc, ja tu viņam tuvosies, es tevi nogalināšu. Pat neskaties un nedomā par viņu. Tu viņu nekad nedabūsi."

Es iesmejos un saku:"Please. Man viņu nevajag." Viņa saka:"Tu vari man to teikt, cik gribi, bet es zinu labāk. Bet atceries šo. Viņš mīl mani, jo es esmu daudz skaistāka, gudrāka un labāka par tevi. To atceries vienmēr." Es viņu noskenēju ar "bitch, please" skatienu un viņa saka:"Viss, tu esi brīva. Vari iet. Man prieks, ka saprati mani." Tad viņa pasmaida samākslotu smaidu un aizvelk Jungkooku aiz rokas man garām.

Man blakus pienāk Hyun Woo un saka:"Gribi viņai iesist?" Mēs saskatāmies un es saku:"Ļoti." Viņš notur smaidu knapi, tad pasniedz man manu mīļāko dzērienu un saka:"Ejam uz klasi." 

***Pēc aptuveni 2 mēnešiem***

Bija jau atnācis decembra vidus un tuvojās Ziemassvētki. Mēs ar Jungkooku kopš tās dienas nebijām vairs runājuši. Un arī Hong Bins ir uz mani apvainojies, tāpēc viņš izvairās no manis un Hyun Woo.

Kad ir pienācis pusdienlaiks, Hyun Woo paņem mums abiem ēdienu un, kamēr mēs ejam uz mūsu galdiņa pusi, viņš turpina mūsu pirmīt iesāktu sarunu un saka:"Nu davai. Nāc ar mani." Es saku:"Bet kāpēc tu vispār tur gribi iet? Es neesmu ieinteresēta tādos pasākumos un tu to labi zini." Viņš saka:"Es zinu, jā. Bet es gribu aiziet un to redzēt. Un es negribu doties tur viens un justies kā tāds idiots."

Viņš mēģina mani pierunāt iet uz Ziemassvētku talantu šovu, kas notiks rītvakar vietējā koncertzālē. Es nobolos un saku:"Tu esi idiots arī jebkurā citā parastā dienā. Nenomirsi." Viņš paskatās uz mani nokaitināti un saka:"Wow. I can feel the love." Es pasmaidu un parādu mēli viņam. Tad viņš saka:"Kā man pierunāt tevi nākt ar mani?"

Es nopūšos un saku:"Tu mani neliksi par to mierā, vai ne?" Viņš pasmaida un pakrata galvu noraidoši. Tad es saku:"Fine. Tad tu nedēļu pildīsi manus mājasdarbus un nopirksi man ēdienu 5 reizes." Viņš nopūšas nelaimīgi un saka:"Fine." Viņš pasmaida tad un saka:"Paldies tev." Es norūcu:"Tikai tevis dēļ. Jo es tevi pārāk stipri mīlu."

Viņš pasmaida un saka:"Es zinu. :)." Tad es jautāju:"Kas tur vispār piedalīsies?" Viņš saka:"Nav ne jausmas. Es tikai dzirdēju par divām komandām - par deju komandu BLACKPINK un par dziedāšanas komandu BTS. Bet man nav ne jausmas, kas ir kurā grupā, kādi dalībnieki."

Es pasmejos un saku:"BTS un BLACKPINK? Tie ir absurdi nosaukumi." Viņš saka:"Nu rīt redzēsim. Varbūt talantīgi, varbūt nē. Kas to lai zina." 

***Nākamajā vakarā***

Hyun Woo atnāk pie manis, lai mēs kopā varam iet uz koncertzāli. Es paskatos uz sevi spogulī un man blakus pienāk Hyun Woo.

Viņš pasmaida un saka:"Cute

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Viņš pasmaida un saka:"Cute. Mēs labi izskatāmies." Es pasmaidu un pamāju ar galvu. Hyun Woo palūdza lielajai māsai Hyun Lee, lai viņa mūs aizved uz to talantu šovu, jo tas ir mazliet patālu no mūsu mājām. Viņa, pēc Hyun Woo lūguma, arī uzņem ar mums bildi un mēs abi to ieliekam savos sociālajos tīklos.

***Vēlāk***

Kad mēs nokļūstam tur, Hyun Lee saka:"Labi, sīkais. Sungmins oppa (viņas puisis) šeit strādā šovakar aizskatuvē, tāpēc es iešu pie viņa un vēlāk brauksim kopā atpakaļ, okayy??"




Sveiki visiem. Es beidzot esmu atpakaļ ar jaunām daļām. Ceru, ka jums patiks. Balsojiet un rakstiet komentārus.

(Starp citu, šī daļa veltīta manai mazajai māsai, kura mani 2 gadus bakstīja par jaunām daļām un vienmēr uz mani dusmojās, ja rakstīju ko citu. Mīlu Tevi, sīkā ;). )

Gandrīz kā toreiz.....Onde histórias criam vida. Descubra agora