•7•

555 32 3
                                    

-Mm...Taehyung???

-Hm...?? Ce e ??

-Imi poti da drumul??

-Nu!

-D..de.. ce??

-Ma simt obosit, doar stai așa.

-Taehyung idiotule nu sunt o perna.....

-Ai dreptate, dar in momentul asta nu-mi pasa vreau doar sa dorm.

-Nu te demachezi?? Nu faci duș??

-Imi..este lene...

-Idiotul marș in baie sau imi dau demisia!!

-Ok..., ok, nu e ca si cum nu ai avea alt loc de munca

Dupa minute intregi de asteptare in sfarsit scap din bratele șatenului, dar, nu pot zice ca nu mi-a placut acea imbratisare....

Ma asez pe canapea si imi inchid ochii pentru a ma odihni, dar....

-Ne-am intors!!!!!

Țipa cat il ținura plamani pe Jimin.

-Nu trebuie sa țipi așa, sunt chiar aici.

-Hm..Ji?? De ce esti aici?? Esti ok? Ai febra??

-Sunt OK Jungkook...

-Sigur??

-Da Yoongi, acum gata cu atata grija deja devine cam jenant...

-Bine..., dar nu pari atat de bine sigur e totul ok??

-DA ESTE TOTUL OK, JUNGKOOK, DOAR ERA SA-MI PIERD CAPUL DE PE UMERI DIN SIMPLUL FAPT CA FANELE VOASTRE M-AU VAZUT IESIND DIN CASA VOASTRA!!!!

-Uhhh...scuze pentru asta fanele noastre sunt cam nebune...

-Am zis ca e ok Jin, dar daca chiar va simtiti vinovati, m-ati putea duce intr-un parc de distracti. Spun si-mi afisez un zambet de copilă.

-Nu iti e de ajuns faptul ca stai in casa noastra pe gratis??? Acum pe bune crezi ca noua ne convine asta??? Nu poti pur si simplu sa dispari din casa asta si sa nu-l mai faci pe Taehyung sa-si greseasca toti pasii de coregrafie gandindu-se la tine????

-Namjoon...

-IESI AFARA DIN CASA ASTA!!!

Acesta deschide ușa, iar eu dau sa ies din casa, cand mai multe perechi de mainii ma trag inapoi..

-Namjoon, las-o in pace! Nu e vina ei ca a ajuns in starea asta. Jin imi lua apararea in tipm ce restul dau afirmativ din cap.

-Ce e cu atata galagie, ce s-a intamplat de va agitati atata??? Hmm..?? Ji de ce plangi?

-Stitii ceva ? Lasati-ma in pace, faceti ce vreti, dar sa nu o prind in preajma mea!

*prespectiva lui Taehyung*

-Namjoon ce i-ai facut?? Ce i-ai spus???

-Nu te mai baga si tu!

-Rsapunde-mi nenorocitule!

Eram gata sa-l lovesc cand simt doua brate ce se inconjoara in jurul meu si ma trag inapoi.

-Te rog opriti-va, gata Taehyung, doar vreau sa dorm, sunt obosita, te rog!!

M-am intors spre ea si am vazut-o cu lacrimi in ochii, nu era vina ei, era vina mea ca nu am clarificat lucrurile cu Namjoon inainte.

-Bine, sa mergem...

Am luat-o in brate si m-am indreptat cu ea spre scarii.

-Nuapte buna gașcă!

*prespectiva lui Shin Ji*

Am fost luata in brate de Taehyung si urcata grijuliu scarile a urcat usor si precaut pentru a nu ma zgaltii.

-Schimbate in ceva comod, imi spui cand pot intra.

-Bine...

M-am schimbat intr-o pereche de pantaloni lungi cu unicornii si un tricou cu panda.

-Poti...poti intra.

Acesta intra pe ușa si ma inspecteaza din cap pana in picioare.

-Acum vrei sa devi un pandicorn sau ce ?

-Taehyung..nu am chef de glume.

Acesta nu ma lasa sa spun alt ceva si ma cuprinde in bratele sale, intr-o imbratisare calda.

-Stiu, si iminpare rau...

-Tae...nu e vina ta...eu am venit in casa ta ne invitata...

-Tae? E prima oara cand imi spui asa... Și nu tu ai venit aici, eu te-am adus....

-Totusi..tu te certi cu Namjoon, doar din cauza mea..

-E ok, toata cearata asta se va termina intre noi, promit.

-A da, mi-am amintit

-Ce e ???

-Pai, am auzit ca nu te concentrezi la coregrafie.

-Lasa asta acum..

-Nu! Eu..nu vreau ca tu sa clachiezi pe șcena din cauza mea...

-Ok, te iau cu mine la repetiti si va fi mai bine, in regula.

-Bine.

Taehyung se ridica vrând sa plece dar eu il prind de mana si il trag inapoi.

-Vrei sa raman cu tine???

-D..Da..!

-Bine, haide odihneste-te maine te trezesc si pe tine devreme.

Dau afirmativ din cap si ma intind usor in pat in bratele lui Taehyung.

Stiu ca nu e corect ce fac acum, dar nu-mi pasa, am nevoie de el acum, am nevoie de sprijinul pe care numai caldura lui mi-l poate da.

Doi StrainiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum