•10•

527 31 14
                                    

Ma trezesc dimineata, dimineata? Nu, nu-i pot spune asa e inca intuneric afara, dar cineva bate la ușa la ora asta??

Ma ridic de pe canapea si merg spre ușă, ma uit pe vizor si vreau sa deschid ușa cand Hoseok imi da peste mana.

-Ii cunosti?

-Nu

-Atunci? Cum vrei sa deschizi usa?? Lasa-ma pe mine si vedem dupa ce vor ok?

-Bine

Acesta deschide ușa si se uita la cei 5 barbati ce stateau afara.

-Domnisoara Shin Ji este aici?

-Da, de ce o cautatii?

-Dorim sa vorbim cu ea, acum!

Merg in fața lui Hoseok si incep sa vorbesc cu acei oamenii.

-Eu sunt Shin Ji ce este?

-Putem vorbi doar cu dumneavoastra??

-Si..sigur. Hoseok poti intra inauntru te rog?

Acesta da afirmativ din cap si intra inauntru.

-Ce este?

-Va rugam sa veniti cu noi?

-De ce? Cine suntetii? Nu vreau sa plec nicaieri!

-Gata cu vorba, vrati-tu te-a vandut si a primit banii frumosi pe tine asa ca fii intelegatoare si vino.

-Nu! Dau sa plec dar unul dintre ei ma prinde de mine si scoate un pistol, se apropie de mine si imi da cu el peste fața, lasandu-mi fața plina de sange.

-Hoseok!!! Incep sa tip, iar acesta iese pe ușa, la cateva secunde apar la ușa toti ceilalti baietii.

Taehyung se uita confuza la mine, dar se schimba la fața cand observa pistolul, se indreapta cu pasii repezi spre mine si ma trage de brat lundu-ma in brate.

-Ce vretii de la ea?

-Sa vina cu noi, a fost vanduta deci o putem lua.

-Merg sa sun la politie, se aude Jungkook din spate.

Cand acestia aud de politie se retrag ușor si ies pe poarta urcandu-se intr-o duba neagra si isi iau talpasița.

Toti fac un cerc in jurul meu si ma intreaba daca sunt bine, eu dau afirmativ din cap si imi afung capul in pieptul șatenului incercand sa-mi opresc larimile, iar acesta ma strange in brate.

-E ok, suntem aici, linisteste-te. Spune acesta batandu-ma usor pe spate.

-Vrei un pahar cu apa? Ma intreaba Jimin

-Da..

Intram in casa, Jin ramane putin in spate si incuie usa in tinp ce eu sunt pusa pe canapea de șaten. Primesc paharul cu apa de la Jimin.

-Yoongi adu trusa de prim-ajutor.

-Acum

-Haide in curte, incepe sa se lumineze.

-Bine..

Taehyung ia trusa medicala de la Yoongi si ma ia in brate. Intr-un final ajungem in gradina din spatel casei. Era atat de mare, in mijloc era pusa o masa de lemn rotunda si cateva scaune, iar deasupra era o umbrela.

Șatenul ma urca sus pe masa, deschide trusa medicala si incepe sa-mi curețe rana facuta de manerul pistolulu.

-Doare?

-Putin.

Acesta continu-o sa-mi curete fața de sange punand mai apoi un pansament in locul lovituri.

Intre noi se lasa o tacere profunda, nimeni nu misca, doar stam si ne holbam unul la altul. Îl obesrv pe Taehyung cum se apropie de mine incetul cu incetul pana mai sunt doar cativa cm intre buzele noastre, aceta se mai apleca putin spre mine, stiam ce va urma, stiam ca ma va saruta dar am refuzat.

Ma trag puțin in spate si imi pun mainile pe pieptul lui inpingandu-l in spate, dar acesta nu se opreste in continuare se apropie. Cand ii simpteam respiratia pe buzele mele ii spun.

-Tae, nu...

-De ce?

-N..nu face asta

-De ce? Ti-am spus deja ca te plac, tu..nu ma placi.

Ma uit la el in timp ce se departeaza si ma fixeaza cu privirea.

-Nu.., eu nu simt la fel, imi pare rau Taehyung, dar nu am sentimente pentru tine (friendzone, sry nu m-am putut aptine).

Il privesc pe saten cum se indreapta catre casa si intra inauntru, iar eu simt cum  lacrimii imi cad peste obrajii ce deja se inrosisera.

*prespectiva lui Taehyung*

Cum am putut sa fiu atat de idiot, adica la ce ma asteptam? Pana la urma sunt doar un srain pentru ea...

*prespectiva lui Shin Ji*

Si uite asa au trecut zilele si a venit ziua concertului, totul a decurs "normal" fratle meu a fost arestat de politie si dus la inchisoare, iar despre mine...Taehyung ma ignora din acea zi... adica nu mi-a mai spus nici "buna" cand ma vedea prin casa, dar e ok, nu vreau sa-l fac sa sufere gandindu-se la mine, iar Namjoon s-a comportat normal de cand Taehyung ma ignora, cred ca e mai bine asa, nu-mi placea sa-i vad certandu-se.

-Esti gata?? Se aude vocea lui Jin in timp ce bate la ușa.

-Da, ii spun si deschid usa.

-Bun hai la limuzina ca daca intarziem ne omoara mangerul.

-Bine.

Intru in limuzina si ma asez langa..mda langa Taehyung. Acesta nici nu se uita la mine, dar in schimb se ridica si merge pe partea cealalta a limuzinei.

Ajungem la concert si intru in culise. Merg spre Taehyung sa-l arangez, dar o alta fata facea deja asta...offf, nu am vrut sa fie asa, eu vroiam sa ramanem pretenii...

-Ji, haide in zona VIP, o sa adori concertul, spune JungKook.

-Bine, il iau pe JungKook de brat, iar acesta ma conduce la locul meu.

Concertul e minunat, vocea lor e de milioane, iar dansurile sunt minunate, se vede ca au muncit mult la ele.

La un momendat concerul se opreste pentru o pauza. Dupa 10 minute de asteptare pe scena isi fac aparitia Taehyung si Jin, cred ca vor canta melodia pentru care au repetat in ultimul timp.

-Daca se poate as dori sa facetii putina liniste, multumesc. Spune șatenul, iar toti fanii amutesc.

-As vrea sa dedic urmatoare melodie unei persoane foarte importanta pentru mine. Shin Ji, iti dedic tie noua noastra melodie "Even if i die it s you" si TE IUBESC!!!!

Raman stana de piatra si tot ce pot sa fac este sa ascult melodia. Cand melodia se sfarseste ies repede din sală si merg afara in spatele cladirii unde se tinea concertul.

La cateva minute dupa mine, șatenul deschide ușa si vine spre mine, acesta ma lipeste de perete si imi spune:

-E ultima sansa...Ji ma placi??

-Taehyung am spus ca nu..

-Ji uita-te in ochii mei, e ultima ta sansa!

Strâng din pumni si imi las privirea in jos incepand sa-l lovesc usor cu pumnii in piept

-Da, da te plac si stiu ca sunt o idioata, m-am indragostit de un starin, da, da, da te plac, ma poti critica ori cat vrei tu stiu ca sunt o...

Nu mai apuc sa rostesc urmatorul cuvant ca acesta imi ridica capul din pamant si-si lipeste buzele de ale mele, nu stau mult pe ganduri si ii raspund la sarut, de ce nu am facut asta de la ineput?

Acesta rupe sarutul si isi pune mana pe fața mea ștergandu-mi lacrimile.

-Da, ai dreptate esti o idioata, de cate ori ti-am aratat ce simt pentru tine tu m-ai respins, dar tu esti idioata de care eu m-am indragostit.

Doi StrainiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum