Spora Evet ⚽️

608 19 17
                                    

Merhaba okuyucularım yeni bölümle daha karşınızdayım.Biliyorum biraz hızlıyım ama yoğun istek üzerine okuyucularımı kıramadım.Umarım vote ve yorumlarda artış devam eder.Neyse lafımı fazla uzatmadan hikayeme devam ediyim.

Takıma seçildikten sonra içime garip bir his geldi.Okul alt tarafı bir futbol maçı yüzünden bu kadar üzgün olması çok tuhaftı.Küçük bir araştırma yapak mı dedim iç sesime ve hemen müdür yardımcısı Bay. Roy'un odasına gittim ve gizlice içeri girdim.İçeride yoktu.

Kendi kendime;

-Ohhhhh!!!

Dedim ve dosyaların içine baktım ve gözüme bir not takıldı.Notta yazanlar beni şok etti;

Sayın Dıııt(reklam yok) Koleji,

U.S.AMilli Eğitim Bakan'lığıolarak U.S.A Spor Bakan'lığından aldığımız emir adına eğer okulunuz spor ile ilgili bir kupa daha kazanamazsa okulda spor yasaklanacak.

Sevgiler,U.S.A/M.E.B

Not:Bu süre 12 Ekim 2014 son tarihtir.

Neeeeeeee!!!

Yok artık!Bizim okul bu kadar mı başarısız spor konusunda.Sonunda herkesin neden bu kadar üzgün olduğu anlamıştım.Takıma girdiğim için çok sinirlendim.Okul beni resmen kullanıyordu.😡

Odadan hemen ayrılıp Koç Bay.Shy'ın yanına gittim ve durumdan haberdar olduğumu söyledim fakat bu durumu benden saklamalarının gerekmediğini ve takımı şampiyon yapacağımı söyledim.Sonuçta daha bir ay var.

&&&&&&&2 ay sonra&&&&&&&

Maç günü gelmişti.Çok umutsuzdu okul.Ama ben kazanacağımıza inanıyordum.

30 dakika sonra...

Ben

-Gooooolllll!!!

60 dakika sonra...

Hakem

-Düüt!! düüüt!!!düüüt!!!!

Maç bitmişti ve okul ilk defa kupa kazanmıştı.Herkes çok mutluydu okulun taraftarları;

-RUDY!!! RUDY!!! RUDY!!!

Adımı haykırlamaları müthişti ve bende kupayı müdür yardımcısı Bay.Roy'a verdim.Okulda nerdeyse iki ayda ünlü olmuştum.

Büyük GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin