ATİYE IS BACK!!!

139 12 10
                                    

Yeniden merhaba!!!1.4k olmuşum!Mutluluktan kanatlandım guys!Ama dediğim gibi kitabın sonlarına yaklaşıyoruz.
DIN! DIN! DIN!
Hemen Jack'e yaklaşıp kafamdaki fikiri düşünüp uyguladım.Düşündüğüm gibi Jack'in kafasında maske vardı.Onu çıkardım ve karşıma çok tipsiz bir adam çıktı.
Ben:Sen kimsin be?
Adam kaçmaya başladı hemen yanımda pilav yiyen adamın çubuğunu aldım koşan o tipsizin bacağına fırlattım ve her zamanki gibi 12'den vurdum.Sonra bir maske daha olduğu ortaya çıktı😂😂😂!Onuda çıkarıcaktım Melisa engel oldu ve kendi çıkarttı nedense?Sonra adamı sorguya çektim.

Ben:Sen kimsin,nesin,neden Jack'in kılığına girdin,Fifa severmisin falan!😂😂😂.

Adam:Asla konuşmam ve evet severim

Ben:Bana bak iki şey var birincisi,konuşmazsan seni öldürürüm ikincisi ise,sevip sevmediğin umrumda DEĞİL ben öyle bişey söylemedim

Adam:Hayı..

Ben:Sus!İtiraz etme.

Adam:Bana bak senin ağzını yırtarım(falan😂).

Ben:Bak şimdi,bana ne biliyorsan anlatıcaksın sabrım taşıyor!

Adam:Asla konuşmam.

BUMMM!!!

Adam intihar etti.Hiçbir şey öğrenemedik.Ama yanardağdan "FLOŞŞŞ!!!" diye bir ses geldi ve sizce içinden ne çıktı?

ATİYEE!!!!!!

Evet bayanlar ve baylar,Atiye geri döndü.Demek ki ne olmuş?DÜNYANIN SONU!!!

Atiye:Lan Melisa sen ne hakla beni yanardağdan aşağı atarsın.Neyse ki trioit bezlerim beni korudu.

İç sesim:Salak triot bezleri o işe yaramıyor.😂😂😂

Melisa:Üç sey var koca karı!Birincisi,trioit bezi o işe yaramıyor.İkincisi,ben dünyaya bir iyilik yaptım.Üçüncüsü,bana bak senin ağzını yırtarım(bu sefer gerçekti😂😂😂)

Atiye:Sus bakıyim aptal şey!

Tabi yine birbirlerine girdiler.Kavga ederlerken etrafa bakınıyordum ve gözüme bir adam denk geldi.Full siyah giyinmiş kafadında siyah şapka vardı ve beni el hareketleriyle yanına çağırdı.

Hahahahaha yaşasın kötülük bölüm burda biter😈😈😈

Büyük GizemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin