În sfârşit am ajuns acasă. Ziua a trecut atât de încet, încât am avut impresia că timpul stă pe loc. Mă arunc pe pat și îmi închid ochii.
Chiar atunci când credeam că am câteva momente de liniște ,aud cum îmi sună telefonul. Îl iau din ghiozdan și răspund.
- Sper că stai jos pentru am niște vești extraordinare care te vor da pe spate, baby!!- îmi țipă Raven în ureche. Ghici cine tocmai m-a invitat la petrecerea organizată pentru ziua lui Chris Bennet!
- Uimeşte-mă!- spun eu cu un zâmbet pe față, deja având o idee cine este.
- Chiar el!! Și partea cea mai bună este că mi-a zis că pot să aduc pe cineva cu mine și acum ghici cine va fi cea mai drăguță prietenă care mă va însoți!? Pentru că dacă nu, o voi târâ după mine şi tot o să mă însoţească!
- Păi sigur nu o să fiu eu ,asta e sigur. Ultima oară când am mers la o petrecere am ajuns la James acasă, așa că nu vreau să se repete acest lucru.- zic eu dându-mi seama că nu l-am văzut azi la școală. Ciudat, de obicei îl văd mereu cu gaşca lui de "băieţi răi" în faţa liceului.
- Pe bune?! Nu o să mai mergi la nici o petrecere de acum încolo numai pentru că ai făcut și tu o prostie odată în viaţa ta?!
- Ba da ,doar că nu la asta, pentru că știu că și el va fi acolo . Îmi amintesc că și anul trecut a fost invitat, deci sigur va merge și anul acesta . Va veni probabil cu roșcata aia de ieri și nu cred că mai pot suporta să îi mai văd o dată! -spun eu furioasă.
Urăsc să mă simt așa. Mă calcă pe nervi faptul că el trece așa ușor peste relația noastră, iar eu stau și sufăr ca o disperată care nu poate trăi fără să i se ofere atenție. Asta nu sunt eu. Eu nu pun lucrurile așa repede la suflet. Dar despărţirea asta chiar m-a afectat mult. Ceea ce, într-un fel este normal, adică am fost împreună cu el doi ani!
- Autumn! Lasă-mă cu prostiile tale şi revino-ţi fată dragă. Nu poți lăsa un băiat să decidă ce simți și ce vrei tu să faci! Singurul mod prin care o să te simți mai bine este să nu te mai gândești la el și stând acasa plângându-ți de milă nu o să te ajute. Vino cu mine la petrecere și dacă îl vezi ,îl ignori pur și simplu. În plus am auzit că vine și Aiden și din câte am observat azi cred că și lui i-ar face plăcere să te vadă acolo! Aşa că mişcă-ţi curul şi vino la petrecere! Că dacă nu, îţi pun o lesă şi te trag după mine. Şi nu cred că o să îţi placă atunci când mă voi săruta cu Chris şi tu vei sta lângă mine uitându-te la noi. Aşa că taci şi vino. Unde e vechea Autumn care era mereu sufletul petrecerii?- spune ea și îmi dau seama că zâmbește deși nu o pot vedea prin telefon.
- Vechea Autumn nu mai e. Dar, poate că ai dreptate.
-Normal că am dreptate.-mă întrerupe Raven.
-Știi ceva? O să vin cu tine și o să mă distrez până nu mai pot. Mă îndoiesc că fix lui Aiden i-ar păsa că vin, dar nu contează. -zic eu cu mai multă încredere - Am totuși o întrebare pentru tine. Ce va crede iubitul tău despre faptul că te duci la ziua băiatului cu care l-ai înșelat?!
-Oh uite cât e ceasul! Trebuie să închid, dar te sun mai încolo să îți dau mai multe detalii pentru petrecere!- spune ea înainte să încheie conversația.
Încep să râd de reacția ei legată de subiectul pe care l-am deschis. O să aibă mari probleme, dar asta e Raven. Își schimbă prietenii ca șosetele. Mă rog, în afară de mine şi Chase. Pe noi doi ne iubeşte, cum iubeşte ea ciocolata. Nu pot nega faptul că Chris nu arată bine, pentru că aş minţi.
Dându-mi seama la ce mă gândesc eu în momentul de faţă, încep iarăşi să râd. Chiar că nu suntem normale la cap. Suntem două nebune, dar de asta suntem cele mai bune prietene, nu?***
black_heart327
CITEȘTI
I like bad ideas
Teen FictionAutumn Evans. O fată care trăieşte o viaţă normală de adolescentă. A avut deja primul "heartbreak" şi încă încearcă să treacă peste. Aiden Parker. Căpitanul echipei de fotbal şi un cuceritor nemaivăzut. Are tot ce îşi poate dori un adolescent: fami...