Capitolul 16

63 6 5
                                    

După ce Raven mi-a făcut capul calendar, a decis că ar fi mai bine să vină la mine şi să discutăm faţă în faţă. Acum stau pe pat cu câinele lângă mine şi aştept să sosească.

-Deci tu -Raven arată cu degetul spre mine- ai belit-o rău de tot. Cum ai putut să îl laşi să te sărute când ai o aşa zisă "relaţie" cu Aiden.- Wow, nici nu am auzit-o când a intrat în casă.

-În primul rând, nu am nici o "aşa zisă relaţie cu Aiden". Noi suntem numai prieteni cu beneficii, şi nici măcar asta... Şi în al doilea rând eu fac asta numai ca să îl fac gelos pe James!- spun eu pocnindu-mi degetele. Da...mereu fac asta. Stiu, stiu, nu e sanatos, dar asta e.

-Aaaaa! Dar ce e pufoşenia aia de lângă tine? Ai un câine şi nici nu îmi spui chestia asta?! Cum îl cheamă? E fetiţă sau băieţel? Vreau să îl iau în braţe! -spune ea schimbând subiectul repede şi îl ia în braţe.

-Da...păi nu are nici un nume încă, dar cred că e fetiţă.-spun eu fericită.

-Lucrul acesta trebuie să se schimbe! Stai să îi caut un nume potrivit.- răspunde Raven deschizându-şi telefonul.

După 20 de minute în care am căutat numele potrivit am hotărât să o cheme Izzy. După câteva ore în care am mai povestit o aud din nou pe Raven.

-Să vezi fată ce romantic este Chris! Sunt atât de fericită! -spune ea entuziasmată.

- Poţi să nu vorbeşti 24 din 24 numai despre Chris?! Iubirea asta mă înnebuneşte! Şi toată vorbăria ta. -spun eu sperând ca Raven să mă înţeleagă.

-Bine, bine. O să încerc. Dar, acum chiar trebuie să plec. Paa! Te pup.- şi deja a dispărut.

Îmi deschid laptopul şi mă uit la seriale.

***
Nu e corect că cei de la minister ne dau numai două zile libere. Adică, ce suntem noi?! Roboţi? Cum puteţi observa astăzi sunt iritată şi îmi vine să dorm toaaată ziua. Dar, nu pot! Pentru că mă îndrept spre şcoală.

-Hei, micuţo! Ce mai faci?- mă întreabă Chase.

-Nu sunt atât de mică încât să mă strigi aşa de fiecare dată!-răspund eu nervoasă. Cum v-am spus nu sunt în toane bune.

-Okaaay? Eşti pe ciclu sau ai vreo problemă?- mă întreabă băiatul care încearcă să fie amuzat. Hah, ce ţi-aş şterge ţie rânjetul ăla de pe faţă!

Gândindu-mă la Chase nervozitatea dispare, dar încep să fiu îngrijorată. De ceva timp se comportă ciudat. Nu ştiu ce are, dar de fiecare dată când deschid subiectul acesta, el neagă tot. Nici nu mai stă atât de mult cu noi ca de obicei.

Simt cum două mâini mă întorc şi mă ridică. Mă uit în jur şi îl văd pe James. Perfect! Nici nu pot să gândesc că deja îl  sărut. Datorită buzelor moi îmi dau seama cine e făptaşul: Aiden. Sinceră să fiu, nu aş fi crezut  că îmi va plăcea cum sărută Aiden. Îmi trec degetele prin părul lui moale, iar el are mâinile pe şoldurile mele.

Încep să mă dau mai în spate, dar văd deja o blondă care vine spre noi. Oh oh. Să v-o prezint pe Chloe. Curva number one. Cred că toţi băieţii s-au culcat deja cu ea...inclusiv Aiden. Lucrul acesta mă enervează un pic, dar mă şi întristează. Nu mă întrebaţi de ce pentru că nici eu nu ştiu. Poate sunt bolnavă sau ceva de genu.

-Ia-ţi ghearele de pe Aiden! Cum îndrăzneşti să îmi furi iubitul?! Eşti aşa o pacoste! Să nu te mai văd prin preajma lui!- începe ea să mă "certe". De parcă Aiden ar fi într-o relaţie. Pah...

-E adevărat?-întreb eu curioasă.

-Nu! Chloe, du-te de aici!- răspunde Aiden nervos, trecându-şi mâna prin păr.

-Deci eu numai atunci sunt bună când nu e ea? Sau când vrei să ţi-o tragi cu cineva?!-strigă Chloe fugind de lângă noi.

Wow... nu credeam că Aiden este aşa un idiot. Fără să mai spun ceva, mă întorc şi plec de lângă el.

****

black_heart327

I like bad ideas  Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum