Nu pot să cred! Eu să fiu într-o echipă cu cretinul ăla?! Cine se crede?! Profesoara ar trebui să îi mulţumească lui Dumnezeu dacă amândoi o să rămânem nevătămaţi până la sfârşitul acestui proiect stupid! Ba mai mult decât atât am mai primit şi o temă stupidă: Analizaţi opera lui Shakespeare "Romeo şi Julieta" evidenţiând intenţiile autorului.
- Acum puteţi merge la partenerul vostru respectiv partenera voastă. Mult succes!
Raven se ridică, tristă că nu suntem în aceeaşi echipă, şi se duce în prima bancă. Văzând că nu vreau să mă ridic de pe locul meu, vine lângă mine şi se aşază pe locul prietenei mele. Nu înţeleg de ce merg lucrurile atât de prost pentru mine de când a început şcoala.
-Haide că într-un timp ţi-a plăcut să petreci timp cu mine, Autumn baby. Nu cred că s-a schimbat ceva în legătură cu asta. - are tupeul să îmi zică fostul meu prieten.
-Da, aşa este. Intonaţia este pe "într-un timp". Dar asta s-a schimbat pentru că nu mai vreau asta. Dar oare la ce s-a gândit profa? Hai să îi pun împreună. Nu e ca şi cum te urăsc.-răspund eu uşor agresivă. Sunt sătulă ca oamenii să îmi controleze viaţa, am şi eu dreptul de a alege, în cazul acesta dreptul să aleg cu cine fac proiectul ugh.
După disputa noastră care a durat toată ora, în sfârşit putem lua pauză. Mă ridic repede de pe locul meu, o iau pe Raven şi o trag după mine la dulapul meu.
-Nu pot să cred că nebuna aia m-a pus într-o echipă cu James. Nu cred că o să rezist. -mă plâng eu rezemându-mă cu capul de dulap. Dacă am fi fost încă împreună m-aş fi bucurat să lucrez cu el pentru că atunci când vine vorba despre şcoală, el chiar îşi dă silinţa. Dar aşa... aş zice pas.
- Tu măcar nu ai picat cu un tocilar! Partea bună e că o să vină cu idei bune şi o să luăm măcar o notă decentă. Dacă nu vrei să te gândeşti la James, gândeşte-te la nota asta care o să valoreze 50% din toată media ta la engleză. Poţi să faci asta, Autumn.- zice ea cu un zâmbet pe faţă.
După încă câteva ore în care am crezut că timpul parcă se opreşte a sunat clopoţelul şi m-am îndreptat spre cantină cu Raven.
Imediat ce am intrat acolo l-am văzut pe Aiden cu prietenii lui la masa lor obişnuită. Mi-am mutat rapid privirea şi m-am dus spre masa la care mânca Chase.
-Fetele mele preferate şi-au făcut în sfârşit apariţia! Trebuie să recunosc că aveam impresia că v-aţi pierdut sau ceva.- ni se adresează brunetul amuzat cu gura plină.
- Înghite mâncarea şi vorbeşte după aceea pentru numele lui Dumnezeu, Chase! Nu toată lumea vrea să vadă ce se află în gura ta. Şi în plus, foarte amuzant. Faţă de alţii- Raven îl aţinteşte cu privirea - noi nu fugim ca să ajungem primii aici.
De aici nu am mai fost atentă la conversaţia lor pentru că o pereche de ochi căprui mi-au atras atenţia. Are o intensitate cu care se uită la tine încât parcă începi să uiţi de ce se întâmplă în jurul tău. Asta ar putea fi o problemă. Dar nu îmi fac griji. Absentă încep să mănânc până când o pereche de mâini apare în faţa mea captându-mi atenţia.
-Alo, mai eşti, fată? Imediat se face o gaură în masă dacă mai continui să te încrunţi la ea.-normal că nu putea să nu comenteze fata din faţa mea. Îmi dau ochii peste cap şi dintr-o dată observ că băiatul din celălalt capăt al cantinei îmi face cu mâna.
Mă uit în jur şi din nefericire nu îl văd pe James. Singurul motiv pentru care stau cu Aiden şi pentru care am venit cu ideea să facem un pact este să-l fac gelos. Şi treaba asta o ştie şi el. Cum aş putea să fac eu asta dacă el nu e aici?! În schimb, o văd pe Chloe şuşotind cu fufele ei din când în când aruncându-mi priviri dezgustate. Aha, am înţeles. De asta mă cheamă la el. Bine, fie.
Mi-a pierit pofta de mâncare. Mă ridic cu un oftat de la masă şi le spun prietenilor mei că vin imediat. Îmi mişc picioarele la Aiden încercând să nu par dezgustată de situație. Nu pot să cred cum am ajuns... Privirile colegilor mei parcă îmi ard spatele.
Brunetul mă ia uşor de talie şi mă trage în braţele lui. O poziţie foarte comfortabilă ce să zic.
-Da ce avem noi aici? - întreabă un băiat cu părul blond uitându-se atent la mine.
-Un extraterestru, evident. Ce întrebare e asta? Şi în plus e "pe cine avem noi aici" nu "ce" că din câte ştiu eu nu sunt un obiect. - răspund eu făcându-i cu ochiul.
-Wow, nu e aici de nici 2 minute şi deja îmi place de ea. Vezi să nu ţi-o fur, Aiden.- răspunde blondul la remarca mea făcându-mi şi el cu ochiul. Simt că vom deveni buni prieteni pe viitor, dacă mai avem pactul ăsta.
Mă ridic de unde stăteam şi mă aşez pe bancă lângă el. Hai , Autumn. Poţi să faci asta! Mă încurajez eu în gând.
- Să-l văd pe Aiden să cheme o fată la noi este ceva neobişnuit, mai ales că nu făcea asta cu Chloe. Ea apărea de obicei neinvitată la masa noastră. -îşi dă cu părerea un alt blond cu ochii căprui. Vă spun de acum că nu îmi place băiatul ăsta. Emană o energie aşa de...de... negativă.
-Autumn, mai eşti cu noi?- mă întreabă amuzat cel de lângă mine. Dacă tot m-am băgat în situaţia asta, măcar să profit de ea. Adică să fiu sinceră, Aiden e destul de frumos şi mai e şi popular pe deasupra. Ce se poate întâmpla?
*****
Black_heart327
CITEȘTI
I like bad ideas
Teen FictionAutumn Evans. O fată care trăieşte o viaţă normală de adolescentă. A avut deja primul "heartbreak" şi încă încearcă să treacă peste. Aiden Parker. Căpitanul echipei de fotbal şi un cuceritor nemaivăzut. Are tot ce îşi poate dori un adolescent: fami...