Ajung acasă unde Izzy mă aşteaptă deja dând din coadă. Fiinţa asta a devenit foarte importantă pentru mine. Toate decurg bine, iar ea este cel mai vioi câine pe care l-am întâlnit vreodată. Nu l-aş da nici pentru un milion de euro. Iau lesa şi mergem în parcul care este la 10 minute de mers de casa noastră.
Acolo scot mingea lui Izzy şi o arunc. După ce am aruncat mingea de câteva ori văd cum un alt câine, probabil o corcitură, "fură" mingea. Văzând asta, Izzy o ia la fugă după celălalt câine, dar oboseşte repede şi se pune jos. Păi... e pui încă :).
-Hei! Îmi pare rău că v-a luat câinele meu mingea voastră. Are obiceiul de a a face asta.- mi se adresează o fată cam de vârsta mea ţinând în mână mingea lui Izzy, care s-a culcat la picioarele mele.
-Nu-i nici o problemă! Şi mersi că ai adus înapoi mingea. Cum te cheamă?- o întreb eu curioasă.
-Păi mă cheamă Heaven, iar pe ticălosul ăsta mic- arată spre câinele ei- îl cheamă Marex. Ştiu... e un nume neobişnuit, dar fratele meu i-a dat numele, aşa că nu eu sunt de vină. De obicei el iese cu câinele, dar azi a decis să se întâlnescă cu nişte prieteni. De vreo săptămână ne-am mutat aici.- începe ea să îmi povestească.- Şi pe tine cum te cheamă?
-Autumn. Autumn Evans- îi răspund eu ca James Bond. Tot dacă nu se potriveşte chiar atât de tare.
-Aaa...ca anotimpul huh... tare! Mereu mi-au plăcut numele neobişnuite. Ştii cumva de ce ţi s-a dat numele ăsta?
-Sunt născută în toamnă aşa că mama s-a gândit să port numele acestui anotimp "minunat". Dacă vrei am putea să ne mai întâlnim şi să povestim.-îi spun eu prietenoasă. N-am nimic de pierdut, nu?
***
În afara faptului că săptămâna a început foaaarte prost, marţi s-au mai liniştit apele. Momentan, am geografie şi profesoara noastră este foarte drăguţă *tuse* sarcasm *tuse*. Problema este că nu mă prea place. Poate din cauză că... nu ştiu. Habar n-am. Ştiu doar că nu mă suportă.
-Miss Evans, ai terminat cu visatul? Spune-mi despre lecţia de zi. Despre ce am vorbit acum?- mă întreabă scorpia aia. Cred că mă aflu foarte adânc în rahat :). Şi anume că nu am fost atentă.
-Ăăă... noi azi am vorbit despre...-încep eu să trag de timp ca să mă gândesc la o scuză acceptabilă.
-Am vorbit despre resursele din America.-mă salvează cine altcineva decât Heaven? De când vine la noi la şcoală? Îi mulţumesc din priviri, iar după aceea scot o hârtie şi îi scriu:
Mersi că mi-ai salvat curuleţul de scorpia asta :). Îţi rămân datoare :* ~Autumn
Îi fac semn colegului meu de bancă să i-l dea lui Heaven care după scurt timp trimite acesta înapoi la mine.
Pentru asta sunt prietenii, nu? ;) Vrei să ne întâlnim azi după şcoală cu câinii în parc? O să fie şi fratele meu acolo. ~Heaven.
Îi dau semn din cap că da după care sunt iarăşi atentă la oră.
***
După ore merg acasă să o iau pe Izzy şi să mergem în parcul central. Abia aştept să îi cunosc fratele. Oare cum arată? Dar dacă este şi el un "fuckboy" sau "badboy" sau ceva de genu o să înnebunesc printre băieţii ăştia plini cu testosteron. De fapt nici nu știu dacă e mai mare sau mai mic decât ea.
Ajungând acolo, o văd deja pe Heaven care vine deja spre mine. Şi câinele ei aleargă repede la Izzy care începe să se joace cu el.
-Heei! Ce mai faci? Vrei să ţi-l prezint pe fratele meu "magnific"?- mă întreabă amuzată ea după ce ne-am îmbrăţişat.
-Nu trebuie să mă prezinţi nimănui. Pot să mă prezint şi singur. Hei, sunt Jay. Încântat de cunoştinţă!- îmi spune el întinzându-şi mâna.
***
black_heart327
Acest capitol este dedicat lui -just-a-soul-. Multumesc pentru voturi si comentarii❤
CITEȘTI
I like bad ideas
Teen FictionAutumn Evans. O fată care trăieşte o viaţă normală de adolescentă. A avut deja primul "heartbreak" şi încă încearcă să treacă peste. Aiden Parker. Căpitanul echipei de fotbal şi un cuceritor nemaivăzut. Are tot ce îşi poate dori un adolescent: fami...