Bölüm Müziği : Imany - You Will Never Know
(Bölüm müziğini dinleyenler bu şarkının sözleri kim için geçerli olabilir hikayede buraya not düşebilirler🎶)
"Nasıl bir çizim önerirsin?" dedim rahatça.
Kapıyı kapatıp sırtını kapıya yasladı, bu durumun işine gelmediği her halinden belliydi.
"Nerenize yaptıracağınıza bağlı."
Şöyle gayriihtiyari vücudumda göz gezdirdim. Bunu hiç düşünmemiştim.
"Omzumun ön kısmı olabilir."
Şimdi de fazla düşünmemiş, öylesine bir cevap vermiştim.
"Zor bir yer, ince deri olduğu için acıyı çok hissedersiniz. Benim de tecrübesiz olduğum düşünülürse işkenceden farkı olmayacaktır."
Dudağımın kenarı yukarı kıvrıldı. Fiziksel acı, genel olarak korkmadığım bir şey olmuştu. Kimsenin acıtacak şansı da olmamıştı. Umursamadığımı belli edecek şekilde başımı aşağı yukarı rahatça salladım. Tek elim cebimdeydi. Bakışlarımla ona meydan okuyordum. Belki sadece birkaç saniyeydi fakat birkaç dakika gibi bir süre bakışlarımız savaştı. Bunu neden yaptığımı anlamaya çalışır gibiydi. Fakat daha sonra yüzüne emin bir ifade oturdu.
"Tamam. Yapacağım."
***
Mavi'den
Evet, beni zor durumda bırakmasının etkisiyle bir an gaza gelmiş ve dövmeyi yapacağımı söylemiştim. Fakat şimdi dövme koltuğuna oturmuş ve gömleğinin düğmelerini açarken kara kara düşünmeye başlamıştım. Adam hem beni kurtaran kişiydi hem de ünlü bir mankenle evliydi. Neden tecrübesiz birinden dövme yaptırmaya bu kadar istekliydi anlayamıyordum. Bir yandan Azra'nın adamı önceden tanıyor olduğumu fark etmemesi için çabalıyordum.
Aheste aheste dövme makinesini hazırlarken derin derin nefesler alıyordum. Azra da bir köşede kollarını göğsünde birleştirmiş gözleri kısık şekilde adamı izliyordu.
"Azra şu dövme klasörünü beyefendiye uzatır mısın?" dedim sesimin sakin çıkmasına çabalayarak.
Azra daha klasörü uzatmadan adam konuştu,
"Gerek yok. Senin seçtiğin bir şey olsun. Dövme işinden pek anladığım söylenemez."
Şaşkınca güldüm,
"Nasıl yani? Sizi tanımıyorum bile sonuçta nasıl bir dövme istediğinizi nereden bilebilirim."
"Tanısan da bilemezsin. Çünkü istediğim bir dövme yok."
Sesi tek düzeydi. Durum benim açımdan ürkütücü olmaya başlamıştı. Kaşlarımı çattım.
"İstediğim bir dövme yokta ne demek, o zaman neden dövme yaptırıyorsunuz?"
Düğmelerini açtığı gömlekten sol kolunu çıkarırken derin bir nefes aldı.
"Çünkü öyle gerek görüyorum. Bu konuyu ne kadar uzatmazsak o kadar çabuk bitecektir."
Ne yapacağımı bilemediğim kaçamak bakışlarımı Azra'ya çevirdim. O da anlam vermek istercesine tek kaşını kaldırmıştı. Sonra yüzünden bir ifade geçti, hafifçe gülümsedi ve adama döndü.
"Yani hello kitty dövmesine bile tamam diyorsunuz? Sonuçta Mavi'ye bıraktınız bu seçimi. Aslında fena olmaz. Dışarıdan sert görünen ama içinde minnoşluk taşıyan biri izlenimi verebilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTİNO (Kader)
General FictionMavi ve Kaya'nın yollarının kesişim noktası ikisinin de hayatlarının en büyük dönüm noktasının olduğu gün olmuştu. Mavi o gece renkli kişiliğini gökyüzünün karanlığı ile örtmüş, Kaya ise ruhunun ağırlığını dolunaya bırakmak istemişti. İkisinin planı...