Creepypasta Schooooool

921 82 16
                                    

První školní den, a já seděla v lavici s mojí nejlepší kamarádkou Mařenkou. Byli jsme nejlepší kamarádky už od školky a úplnou náhodou my dvě jediný známe creepypasty. Nikdo je vůbec ze školy nečte, opravdu ne. No každopádně k nám úplnou náhodou přišli nový spolužáci: kluk s bílou mikinou, holka celá v černém, blonďatý kluk, který očividně miluje zelenou a kluk s rouškou, oranžovými brýlemi celý v mikině, a dostával tiky. Někoho mi připomínali, ale vůbec jsem si v tu chvíli nemohla vzpomenout koho. No jasně, to jsou creepypasty, jak mě to mohlo nenapadnout.,, Takže máme tady čistě náhodou nové žáky, a byla bych ráda, kdyby jste se představili." usmála se na naše nové spolužáky.,, Já jsem Jeffrey Woods, je mi 16, a říkejte mi Jeff, dík." začal Jeff.,, Já jsem bla bla bla bla." pokračovali ostatní, jenže mě překvapivě zajímal jenom Jeff. S Mařenkou jsme si vyměnili zaražený pohledy.,, Mařeno, uvolni místo vedle Adél, ať si tam může sednout Jeff." řekla najednou učitelka, a Jeff se posadil vedle mě.,, Čau Jeffe. " musela jsem šeptat.,, Čus Adél." ignoroval mě.,, Jeffreyi Woodsi, já vím, co jsi zač." řekla jsem provokativně, a na to už slyšel.,, Kdo o mě a o ostatních všechno ví?" řekl vážně, a díval se mi do očí.,, Neboj, jenom já a Mařena.".řekla jsem, a Jeff se začal potichu tlemit jako debil.,, Tak uzavřeme dohodu. Nezabiju tě, ale ty neřekneš, že jsem creepypasta." pousmál se, a já jen kývla.

//Time skip, protože jsem líná psát. Sorry jako//

,, Tak dneska ve 4 odpoledne? " řekla Jane, a společně s creepypastama odešla. Já běžela domů, ale náhodou jsem do někoho vrazila.,, Moc se omlouvám, moje chyba." řekla jsem, a ten dotyčný mi pomohl vstát.,, V pořádku." řekl a zasmál se. Měl černé oblečení, a všimla jsem si modré masky.,, Eyless Jack?" zeptala jsem se sama sebe nahlas.,, Správně." zasmál se a zacpal mi pusu nějakým hadrem. Temnota před očima nastala krátce po té.

//Time skip//

Probudila jsem se v temné místnosti, do které následně vešel Jeff, který když mě viděl vypadal zařazeně.,, Tak odpoutáš mě, nebo tady budu do vánoc?!" křikla jsem po Jeffovi, který mě následně odpoutal.,, Víš, já tě miluju." řekl mi, a políbil mě.,, Já tebe taky." libali jsme se, dokavaď jsme spolu neleželi na zemi v objetí. Jelikož nás Ej našel, tak nám oboum vzal ledviny, a já s Jeffem umřela.

Parodie na FF 😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat