Můj Youtuber <3 UwU (Smusa MenT A Alice)

291 32 12
                                    

Takže já jsem Alice a je mi 16 let. Hodně sleduji YouTube a hrozně miluju Smusu(SORRY, ale to je první YouTuber, který mě napadl xdd). Mám jeho merch a málem jsme kvůli tomu přišli i o byt, protože jsem chtěla každou věc 8633678 krát kdybych náhodou jednu ztratila. Sice je koronavirus, ale to mě nezastaví od toho, abych nechodila ven. Jednou jsem takhle šla do Tesca pro rohlíky a paštiku, protože moje máma je líné prase. No a tak jsem tak šla a najednou do někoho narazila. Nevěříte, kdo to byl... Byl to Smusa. OMG JAK SE TO MOHLO STÁT JEN TAK Z NIČEHO NIC OMG LOL. Vyměnili jsme si telefonní čísla a šli jsme ke mě domů na návštěvu víš jak. Ano, určitě by Smusa dal random člověku jeho číslo a šel k němu domů, taky že jo. Tak jsme byli u mě doma a povídali si skoro o všem možném, I když mě vlastně zajímal jenom Smusa a né náš rozhovor. Navrhl, že bychom se mohli podívat na film, a jasně, že vybral horror. Sedli jsme si na gauč, zapli televizi a začali se dívat. Film se jmenoval Já jsem Tary a bylo to strašidelné bu bu bu. Když tam byla strašidelná scénka, tak jsem se přitiskla ke Smusovi, který se mi v tu chvíli podíval do očí. Dívali jsme si sobě do očí, dokavaď mi do něj nespadla řasa. Kurvaaaa. Zpět k dívání se do očí Smusovi. V tu chvíli mě políbil. Na nic jsem nečekala a začala spolupracovat. Chtěl mi sundat oblečení, když v tu chvíli někdo zazvonil. Šla jsem se podívat, kdo to je. OMG PŘED MÝM DOMEM STOJÍ MENT OMG JAK SE TO MOHLO STÁT??!?!!!!!! Ihned jsem otevřela dveře. MenT vstoupil dovnitř.,, Ahoj, já jsem MenT, hrozně se mi líbíš a chci s tebou chodit." řekl MenT a políbil mě.,, Ta je moje!" zařval Smusa jako medvěd.,, Tak si jí vezmeme oba." řekl MenT a začal mi společně se Smusou sundávat oblečení.

Ehm ehm.... Ne, víc už ne.
Timeskip UwU

Probudili jsme se ráno a mě se chtělo zvracet. Běžela jsem jako Sonic na WC, kde jsem se vyzvracela. Jsem těhotná OMG neeee. Běžela jsem za Smusou a MenTem, kde jsem jim to oznámila. Oba dva byli šťastní a řekli, že si to mám nechat, tak ok no.

Timeskip

Oof. Je to za mnou. Už mám dítě, ale vypadá spíš jako mutant z The Forest, ale nevadí. Jmenuje se Xanaxka a máme jí moc rádi. Se Smusou a MenTem jsme se společně vzali a žili šťastně a vesele na věky věků dokavaď jsme nezemřeli.

THE ENDDD

Takže ahoj lidi, omlouvám se, že dlouho nic nevyšlo. Pište mi kdyžtak do komentářů nápady na další příběhy a já je klidně napíšu xdd. Doufám, že jste si tuto kapitolu užili a musím poukázat na to, že toto nemá jmenované YouTubery nějak zesměšnit ani urazit. Je to čistě pro srandu. Tak zatím čus.

Parodie na FF 😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat