Veliké Poděkování

207 20 1
                                    

Ahoj mí drazí čtenáři. Už jsem párkrát děkování dělala, ale tohle bude to největší a možná i nejrozsáhlejší. Tuhle knížku jsem začala psát před dvěma lety, ale publikovala jí až později. Nikdy předtím jsem si nemyslela, že by tahle blbost, kterou jsem vymyslela jen tak ze srandy mohla nějak uspět. Já vím že pro někoho má čísla jsou málo, ale pro mě to hodně znamená a vážím si toho. Toto jsem vymyslela, když mi bylo 12 a teď je mi 14. Přes tu dobu jsem se změnila, a změnil se i můj humor. Možná jste to mohli poznat i podle stylu psaní. Jsem ráda že už ty 2 roky jste tu semnou a čtěte něco, nad čím trávím svůj volný čas pro vaše pobavení. Jsem ráda, že i někteří čtenáři zůstali i přes to, že jsem před tím nějakou tu dobu nevydávala. A jsem ráda i za nové čtenáře, které tato knížka zaujala. Jsem ráda za každý komentář, ať už je pozitivní či negativní. Jsem ráda za každý hlas, který mi byl dán. Jsem ráda za každého člověka, co si to přečte a zasměje se nad tím. Nebojte, tuhle knížku se nechystám ukončit, ale přišlo mi, že vám dlužím lepší poděkování než byla ta předchozí. Ještě jednou děkuju za všechno. Za každé přečtení, hlas a komentář. Zatím se mějte, a uvidíme se u další kapitoly, ahoooj.

Parodie na FF 😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat