Rok 3001. Rok rozvinu technologie jako jsou například létající auta, roboti, kteří dělají vše za vás či náhradní orgány umělé vytvořeny. Počkat... Jděte s tímhle klišé do prdele. Ve skutečnosti v roce 3001 nás moc ani neexistuje, protože naší každodenní potravou se staly plastové lahve s kousky igelitových sáčků a jako dezert dort z plastových víček, což asi není úplně zdravý. Jen pár lidí, kteří přežili se těd snaží žít dál, ale podle mě jim to moc dlouho nevydrží. Planeta Země se tolik ohřála, že už nejsou pomalu ani oceány a z Evropy se do Ameriky dostanete pomalu i bez lodě. Neexistují domácí mazlíčci a celkově zvířata, protože jsme je z nedostatku potravy museli zabít a sníst. Mňam. Dokonce nemusíme chodit do škol a do práce, protože by nám to teď bylo úplně k hovnu a jediné na co se soustředíme je PŘEŽÍT. Už proběhla dokonce desátá světová válka, která byla převážně o vodu a potravu, ale skončila tak, že spousta lidí zemřela a žádná voda ani potraviny nebyli. Sice je nás na světě už jen pár stovek milionů, ale i tak se možná bude konat jedenáctá světová válka o rybníky, jezera a ještě nevyschlá moře. Voda je ta nejdůležitější věc, která v této době chybí, a když někdo někde najde nějaký ten zdroj, tak si může podmanit celé lidstvo. Technologie totiž nikam nepokročila díky ztrátě vody a jídla a proto máme pořád jenom iPhone 11 Pro, ale nikomu to očividně nevadí. Beztak nikdo nic nemůže dělat díky radiaci (např. Hrát Pokémon Go) v ovzduší, takže lidi zůstávají uzavřeni doma bez větracích šachet či podobných věcí. Ten, kdo doma pěstuje rostliny má jakžtakž vyhráno, ale ne na dlouho, protože díky nedostatku vody je za chvíli nebude možné ani zalít. Spousta lidí se díky dnešní situaci tohoto století již pokusila o sebevraždu a skoro všem se to povedlo, protože to nikoho nezajímá. A to je jak vypadá život v roce 3001, a jestli má někdo nějaké otázky, tak až se zeptá.
(Its a joke)
(Nejsem Vsco girl a tento,, Příběh" je pouze sranda, která mě zrovna napadla.)
Bye bye
ČTEŠ
Parodie na FF 😏
HumorToto by neměli číst : Fanynky Justina Biebera, těhotné ženy, lidé trpící epilepsií a malé děti od tří let do 10 let. Tato kniha obsahuje: Debili, blondýny (nic proti nim nemám), Justina Bobra, a Belieberky atd... A sprostá slova 30.1.2019 - #42 - Pa...