Jak Jsem Se Stala Creepypastou

451 45 6
                                    

Takže já jsem (dosaď si sem jméno, protože jsem líná ho vymyslet a místo toho píšu abys ho sem dosadil/a), a už od narození miluju těstoviny, ale to vůbec nesouvisí s tímhle příběhem o tom jak se že mě stal peroxid... Eh teda Proxie.

Takže jednou jsem vstala z postele, ale jenom jednou tak pozor na to, a šla jsem si udělat něco ke snídani, ale jelikož neumím vařit, tak jsem zapálila nás být a celej panelák, a umřeli tam hodně lidí, ale idc.

Takže jsme se z české republiky přestěhovali do Ameriky, protože proč ne, a tam jsem začala nový život jako normální člověk.

Takže jsem jakože byla v novém bytě a napadlo mě, že bych se mohla stát tanečnicí, ale to me rychle přešlo, protože jsem svým tancem zbourala stěnu a nedělám si srandu, a tak mám pokoj spojenej s pokojem rodičů.

Takže jsem na internetu našla creepypasty a okamžitě jsem chtěla být jako oni, a hlavně jsem chtěla být peroxid... Eh teda Proxie srry.

Jednou večer jsem teda šla zabít rodiče, protože se mi chtělo, a abych se stala creepypastou.

Takže se mi nějak povedlo se dostat z New Yorku do lesa a potkala jsem tam slendermana a řekla mu, že jsem zabila moje rodiče a že chci být peroxid.. Teda Proxie a on řekl: ''k.,,. A v tu chvíli se to stalo.

Potom jsem šla do creepy family a zamilovala se do Jane a měli jsme spolu děti, I když to není možný a byli jsme spolu až do tý doby dokavaď jsme nechcípli když jsem řídila letadlo do Česka.

The end

Parodie na FF 😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat