6

185 39 0
                                    

Lisa a privit-o pe fata, în ochii, amintindu-și imediat de fata hibrid pe care o luase când era mică.

—ChaeYoung...tu...nu...lasa asta, ai spus că azi vrei sa mergem în oraș, hai sa ne îmbrăcăm...

Spuse blonda si se ridicase din pat, nu voia ca fata sa stie ca ea a fost cea care a adoptat-o când era mică, pentru ca știa că va începe iar sa ii spuna „stăpâna” sau în alte feluri, și nu voia asta. Hibrizi erau foarte respectuosi fata de stăpâni lor, și știa că dacă fata va afla asta, va fi la el cu ea.

Sa dus spre dulap, luând o pereche de blugii scurți, având în vedere că era vară, și un tricou de un albastru deschis. Fata mai mică rămase blocată în pat, până își dăduse seama că ea încă era dezbrăcată. Se ridicase si se îmbracase cu o rochie de culoare roz, luând-o pe cealaltă fată de mână și zâmbind.

—Haide, Lisa! Vrei sa iti fac ceva de mâncare? Sau mergem și mâncăm în oraș? Spune fata privind-o.

—Hai sa mâncăm în oraș...mie chiar nu imi este foame acum...

Spune și îi zâmbește cald, uitându-se la urechiusele ei. Păreau așa pufoase, și fata arată adorabil cu ele. Să apropiat ușor de ea, privind în ochii.

—Chae...pot să te mângâi? Spune blonda privind-o zâmbind.

știu că e scurt;-; dar POATE voi mai pune unul mai pe seară;-;

cat - chaelisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum