—Sigur! Sună bine, dar cine începe? Spune Chaeyoung, privindu-le pe cele două fete, atent. Avea o privirea așa inocentă, nici nu știa ce provocări urma să primească de la Jisoo și Jennie.
—Hm...o sa încep eu, Chae~o sa va dau provocări pe rând la toate, și după e rândul lui Jisoo, bine? Spune Jennie continuând să ranjeasca, și se așează mai bine în pat, luându-i mâna lui Jisoo și și lăsând un mic sărut pe ea.
Fata doar aprobă scurt printr-o mișcare a capului, și se apropie și ea puțin mai mult de Lisa, rămânând acolo tăcută. Lisa se uita la fete puțin suspect, parcă simțind ca vor să pună ceva la cale... Jennie îi pusese repede întrebarea ”ce alegi?” și bineînțeles ca aceasta, ca să nu pară o fricoasă alesese provocare.
—Provocare? Bineee~te provoc sa cânți ceva pentru scumpa noastră, Chae. Spune și o privește după pe cea mică, ducându-și ușor o mână pe umărul ei și zambindu-i cald.
Jisoo se apropie după încet de Lisa și o trage înspre ea, vrând să îi spună ceva doar ei...
—Se vede cât de mult ții la ea, Lisa...acum e momentul să îi arăți. Spune și după îi zâmbește cald, începând să o mângâie ușor pe cap pe blondă.Lisa se uită înspre Chaeyoung, cea mică doar zâmbindu-i slab și astept ca aceasta să îi cânte. Blonda se ridică ușor din pat și mersese înspre chitara lui Chaeyoung.
—Pot să o folosesc, Chae? Spune aceasta zâmbind și cea mică doar aprobă repede printr-o mișcare a capului.Blonda ofteaza scurt, și după începe să cânte ușor la chitara.
”I told you my heart's leaning towards you
A little more than
I knew something was scaring you....„Blonda cânta destul de încet, dar în cameră era liniște așa că cea mică o putea auzi bine. Se făcuse micuța acolo, fiind deja puțin roșie în obrajii.
”Is it too much or too fast or to forward? Should I step back and pretend I don't feel this way"
Lisa continuă să îi cânte, uitându-se din când în când la ea, dar fiind atentă și la chitară. Micuța o privea zâmbind, și fredona ușor și ea melodia cu ea, nu o știa, dar parcă deja îi intrase în minte...
„It's on the line
I've waited for a sign
I see it in your eyes
I know you really feel the same”Lăsase jos chitara fără să mai termine melodia, și se apropie repede de fata, ducându-si o mână pe obrazul ei. O saruta lung, luând-o în brațe.
”I can't love alone~„