11

137 31 1
                                    

Blonda îl sunase pe băiat, zâmbind slab și așteptând să îi răspundă. Se gândise mai bine, și Kookie nu era cea mai vrea variantă...era un băiat de treabă, și era destul de drăguț.

—„Alo? Cine ești...? ”îi spusese băiatul, Lisa zâmbind imediat.

—„Bună, Jungkook! Sunt Lisa! Voiam să te intreb dacă ai timp astăzi...sa ieșim pe afara... ”spune aceasta așteptând un răspund.

—„Umm...sigur, Lisa! Nu am mai vorbit de mult...unde ai vrea să mergem? Și când? ”

—„Hmm...la mall, sau în parc! Pe la 14..sau 15..cand poți și tu sa vi! ”

—„Hai sa ne întâlnim în parc, și după sa mergem la mall! La 14 este bine! Ne vedem atunci, pa! ”spuse băiatul fericit, și îi închise fetei.

Blonda sa ridicat repede din pat, uitându-se la ceasul de pe perete. Era 13:45...mai avea 15 minute sa se pregătească...

Sa dus repede la dulap, si a scos câteva haine la nimereala, pe care le-a îmbrăcat repede. Și-a luat telefonul, și portofelul, după care a plecat înspre parc.

Blonda îl caută ușor cu privirea pe brunet, și zâmbește când îl observa.

—Kookie! Sunt aici! Spune acesta mergând înspre el.

Băiatul se întoarce, și îi zâmbește, mergând la ea. O ia în brațe, fata rămânând blocată.

—Bună, Lisa! Nu ne-am mai văzut de mult...

Spune acesta, și o strânge ușor pe fata in brațe. Blonda, rămânând tăcută, când îi văzuse pe Jimin, și Chae în spatele lui.

hi

cat - chaelisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum