19

87 16 5
                                    


Sau dus împreună să deschidă ușa, ChaeYoung fiind în fața. Când deschise ușa fu trasă într-o îmbrățișare strânsă, de către Jimin... Cea mică doar tresari ușor și rămase acolo, neștiind ce făcea Jimin la ușa ei, asa de dimineață....

—Yaaah, ChaeYoung! Ce mai faci? Nu am mai ieșit de mult pe afară împreună... Spune acesta ținând-o în brațe strâns, și uitându-se la Lisa, ranjind.

—Umm...Jimin, dar zilele astea am fost cu tine, și ne-am plimbat... Azi chiar nu pot... Spune fata încercând să iasă din brațele acestuia.

—Cine spune că nu poți? Hai sa mergem, am venit cu mașina, deci putem merge cu ea unde vrei. Spune acesta tragand-o încet după ea.

Băiatul se oprește brusc când da de Jennie, și Jisoo în fața lui. Cele două fete îl priveau urât, și era destul de clar că nu o vor lasa pe Chae să plece. Blonda nu știa ce ar trebui să facă, voia să o ia pe Chae de mână și să o ducă în casă...dar nu voia să îi strice relația...

—Yah! Ce crezi ca faci cu Rosie a noastră? Nu vezi ca nu vrea să meargă cu tine? Spune Jennie apropiindu-se de el, și luând-o pe Chae de mână, aceasta scăpând din brațele băiatului.

O duce în spatele ei, și după îi duce ușor o mână după gât lui Jisoo, privindu-l în continuare urât pe băiat, care doar rămase acolo tăcut.
—Acum pleacă. Continuă Jisoo, trecând ușor pe lângă el, luând-o pe Jennie, și pe Chae după ea.

—Stați! ChaeYoung, tu chiar ma lași pentru ele acum? Spune Jimin întorcându-se la fete, care erau deja în casă. Cum să faceți asta, ChaeYoung este iubita mea! Spune băiatul supărat.

Cea mică nu spusese nimic...doar mergând ușor în spate la Lisa, și luând-o de mână. Jisoo și Jennie stăteau în continuare în fața uși, privindu-l pe băiat.
—Este și prietena nostra, la cum te porți cu ea...nici nu ma mir ca alege să stea cu noi. Spune Jennie după închizând ușa, și plecând cu Jisoo la cele două fete mai mici.

—Esti bine, Chaeng? Spune Jisoo zâmbind și mergând la fata, luând-o ușor în brațe. Nu ne-am mai văzut de mult fetelor! Continuă aceasta luând-o și pe Lisa.


ChimChim694 am postat︵‿︵(´ ͡༎ຶ ͜ʖ ͡༎ຶ ')︵‿︵

cat - chaelisaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum