Blonda mergea încet pe lângă Jungkook, rămânând tăcută. O privește scurt pe fata de lângă ea, care avea capul aplecat. Băieți tot vorbeau despre diferite lucruri, dar Jimin continua să o țină pe fata aprope.
Fata părea să fie tristă, și asta chiar o durea pe Lisa. Să apropiat ușor de ea, privind-o tăcută. Cea mai mică, era chiar foarte tristă. Îi părea foarte rău ca nu a putut ieși cu fata, doar ele singure. Cu toate ca nici băieți nu le prea băgau în seamă.
Chae își ridicase ușor privirea când simțise cum este luată de mână. Credea că poate este Jimin, dar nu avea cum, pentru ca mână băiatului, era după gâtul ei. Blonda ii zâmbi slab, și îi strânse ușor mână. Cea mai mică a zâmbit, și si-a lăsat din nou privirea în jos.
—Și...voi ce vreți să facem fetelor? Spune Jimin, privindu-le pe cele două fete, care încă se țineau de mână.
Jungkook le observase pe fete, și zambetul îi pieri ușor de pe fața. El simțea ceva pentru Lisa, cu toate ca ei doi nu se mai întâlniseră de mult, băiatul nu îi putea uita zambetul acela drăguț. Dar el nu era ca Jimin, știa că le poate răni pe ambele fete, dacă încearca să le despartă.
Se apropiase ușor de Jimin, și îi zâmbi slab.
—Jimin! Hai să le lăsăm pe fete singure, o să îl chem pe Hoseok, și pe Yoongi, și o să ieșim toți! Fetele pot merge să se distreze și singure! Am auzit că ele voiau să iasă oricum azi, dar nu am putut...
Spune acesta și îl trage rapid pe Jimin după el, acesta ne apucând să mai spună ceva.
Cea mai mică, începuse deja să sară în sus de fericire, bătând ușor din palme. Arata ca un copil mic, și era atât de fericită.
M-am lăsat de roleplay-uri, pentru ca nu ma țineam de ele. Deci o să pot posta mai mult la cartea asta^^