1.část Dokonalí život.

18 0 0
                                    


Jmenuji se Josh, je mi 15. let. Na školu mě neužije a slečen můžu mít na každém prstu deset. Mě, ale slečny nezajímají žiju Tenisem. Hraju ho od dětství a konečně se mi začínají hlásit manažeři, začínám se totiž angažovat na sportovní úrovni.

Začínám vyhrávat na státních soutěží a jezdit po světě, ve škole jsem oblíbený, ale na tomto mě nezáleží. To že je mi 15. let už tak moc nebude pravda dnes mám totiž narozeniny. Matka a otec mě dali novou tenisovou raketu a pár dalších věcí, ale z té rakety jsem měl největší radost. Tehdy jsem hned druhý den šel hrát.

Chodím na střední školu, je to gympl a mám tam průměrné známky, já a pár hokejstů udáváme styl. Sem teprve v prvním ročníkům a už tak jsem jeden z nejpopulárnějších. Moje finanční zabezpečení  je víc než perfektní, rodiče si nikdy nestěžovali na nedostatek peněz, ale nemyslete si, nejsem rozmazlený fracek, za práci vzít umím a postarám se o sebe taky sám, jen sem chtěl říct, že mám skvělé rodiče a měl jsem perfektní život.

Roky ubíhaly a já jsem začal jezdit po světě ten rok jsem byl s tenisem, v Americe, v Brazílii a v Německu vyhráli jsme všude a i když to bylo týmové, musím se pochlubit, že jsem přispěl hodně výhrami. I školu jsem zvládl a s průměrnými výsledky jsem prolezl do dalšího ročníku.

Pak přišly další narozeniny a než jsem se nadál bylo mi zase o rok víc. Bylo mi 17.let. Dál a dál jsem soutěžil a byl jsem šťastný všechno bylo perfektní.


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ😜

Postižený a vyhořený mladý tenistaKde žijí příběhy. Začni objevovat