♣4.BÖLÜM:"ÇOK FAZLA ETKİLENİYORUM"♣

91 5 1
                                    

Genç kız, arkadaşı ve genç adamın annesi ameliyathanenin önünde çaresiz bir şekilde bekliyorlardı...

Yaklaşık bir buçuk saat sonra doktor çıktı ameliyathaneden. Hızla doktorun yanına gittiler. Doktor"Umut Bey'in yakınları siz misiniz?"dedi. Genç adamın annesi "Evet, ben annesiyim! Durumu nasıl oğlumun?!"dedi korkuyla çıkan sesiyle.

Doktor genç kıza, genç kızın arkadaşına ve genç adamın annesi baktı tek tek. "Hasta buraya gelince çok kan kaybetmişti.İki ünite kan verdik. Başında ki yarığı diktik. Ama beyin hasar görmüş olabilir. Önümüzdeki 24 saat kritik. Ama güçlü bir hasta...Pes etmeyeceğe benziyor. Merak etmeyin, elimizden geleni yapıyoruz, yapacağız.
Geçmiş olsun..."dedi ve ordan ayrıldı.

Derin bir nefes aldılar ve birbirlerine baktılar. Genç kız arkadaşına ve Umut'un annesine baktı. "O iyi olucak. Merak etmeyin..."dedi.

Yaşlı adam en iyi adamlarını toplantı odasına çağırmıştı. Mevzuyu anlatıp onlara görevler vermişti. Yanında duran adama bakıp"Can nerde? Çağırmadınız mı?"dedi. Yanında ki adamı"Efendim çağırdık ama gelmeyeceğini söyledi. Ayrıca..."sözünü bitirmeden sustu.

Yaşlı adam"Ayrıca ne?"dedi adamına bakıp. Adamı"Babama söyle boşuna plan yapmasın,engel olurum dedi efendim.."diyerek cümlesini bitirdi.

Yaşlı adam iç çekti ve sesli bir şekilde"Beni burda bekleyin!"dedi ve odadan çıktı. Oğlunun çalışma odasına gitti. Oğlu masada bir şeyler yapıyordu.

"Daha bir kez gördün ve guzel geldi diye, tanımadığın etmediğin kız yüzünden kaç yıllık intikam alma hevesimi dindirebileceğini mi sandın, ha?!!"diye bağırdı yaşlı adam.

Genç adam sakince başını kaldırdı ve babasına baktı. Sonra bir şey söylemeden ayağa kalktı.

Babasının yanına geldi ve "Sen,anneme nasıl aşık oldun? Ya da Görkem'in karısına? Onları çok mu tanıyordun baba?! Sadece...Güzel buldun Görkem'in karısını. Onunla birlikte olduktan sonra ne aradın ne sordun! Adam seni hastanelik etti diye değil, hevesin geçmişti. Gerçekten aşık olsaydın pes etmezdin. Ama annem...Anneme gerçekten aşıktın. Ona da ilk görüşte aşık oldun. Tanımıyordun..İsmini de bilmiyordun..Ama aşık olmuştun. Benim bahsettigim şey de bu.Ben o kızdan etkilendim. Ve ben şimdiye kadar karşıma çıkıp benimle birlikte olmak isteyen bir sürü güzel kız gördüm, etkilenmedim. Şimdi böyle bir şey hissediyorum ve yanılmıyorum.O kızdan çok fazla etkileniyorum...Eğer geçici bir his olasydı, bu kadar etkilenmezdim. Kendimi çok iyi tanıyorum. O yüzden bana tanıyıp tanımamaktan bahsetme!"dedi sakince genç adam. Ve odadan ayrılmak için kapıya yöneldi. "Son olarak, planını unutmalısın bence..."dedi durarak. Sonra odadan çıktı.

"İlk defa hissediyor, yanılmadığını söylüyor.Ama geçici duygular için vaktim yok!"dedi yaşlı adam oğlunun dediklerine inanmayarak. Ve toplantı odasına gitti.

Masanın başına geçti ve ellerini masaya vurdu. Kesin ve sinirli bir şekilde şu cümleyi söyledi adamlarına

"Başlayın."

Yav cok Kısa oldu ama atmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Yazım hataları varsa af buyurun lütfen!

Gelelim bölüm konusuna!

Can hem kendine hemde babasına İklim'den çok fazla etkilendiğini itiraf etti. Bu kadar çabuk kabul etmesini beklemiyordunuz bence asdfgafsgafs

Ama İklim ve Gizem için durumlar hiç te iyi sayılmaz... İklim'in en yakın dostunu, Gizem'in ise sessizce sevdiği çocuğu kaybetme korkusu var! Onları zor bir etap bekliyor....

Etap demişken aklıma Survivor geldi zjzjzjzj

Gerci izlemeyi sevmiyorum ama bir kaç kez rast geldim.
Of konu saptı...

Kusura bakmayın :)

Lütfen oylamayı unutmayın! Ve takip edebilirseniz çok sevinirim.

♣Seviliyorsunuz♣

KARANLIK ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin