Y/N
„Kurva! Co se všechno změní po svatbě?" Zeptáš se do telefonu svých kamarádek. Skupinový videochat. Zábava.
„Úplně všechno." Zasměje se Maya a na obrazovce se objeví její úsměv.
„Co když nejsem připravená?" Zeptáš se.
„Ale jsi." Lea pokrčí rameny. „Už přišla Clara, pak zavolám, mějte se."
„Žádný prasárny!" Vztyčí na Leu Mia ukazováček. A Lea to típne.
„Rázem zbyly tři." Zasměješ se.
„Hele, neměj strach Y/N. Připravená jsi. Miluješ ho? Jasně, že miluješ! Co je tedy problém?"
„Já...někdy si vzpomenu na Martinuse...a bolí to."
„Nejsi malé dítě! Martinus je debil, kašli na něj, Luke je pro tebe stvořený...Martinus je minulost." Tohle tě zabolelo. Co když nechci, aby byl jenom minulost? Pomyslíš si. NE!
„Jo, Martinus je minulost! Už nad tím nepřemýšlej prosím."
„Za týden je svatba. Nemůžeš si tím zkazit náladu."
„To je ten problém...za týden."
„Y/N! Nech toho krucinál!" Křikne Maya.
„Mám prostě strach, to je celý. Už jdu, musím zavolat máme, mějte se." Rozloučíš se a hovor ukončíš.
„Achjo." Povzdechneš si. „Poslední týden...."
Kdyby ta svatba byla s Martinusem, tak by ti to nevadilo... ALE JO VADILO! Napomeneš se.
Na telefonu vytočíš číslo své mamky. Ozve se vytáčení a poté hovor někdo zvedne.
„Ano?" Ozve se táta.
„Čau tati...kde je máma?"
„Jela nakoupit a nechala si tu telefon...jak typické." Zasměje se. Svého tátu máš ráda. Vždycky s ním byla legrace.
Marcus
Nechápu, jak si může myslet, že tam na něj bude Y/N čekat...že bude osm let čekat na někoho, kdo se s větší pravděpodobností nikdy nevrátí...achjo, achjo.
„Marcusi?"
„Ano?"
„Víš...Martinus se teď rozešel se svojí přítelkyní...rozejdeš se se mnou taky?" Zeptá se Sierra a ret se jí trošku zatřese.
„On se rozešel s Laurou?!"
„Jo..."
„Ten to myslí fakt vážně...stejně nechápu, proč si to uvědomil až teď." Zakroutím hlavou.
„Co? Co si uvědomil?"
„Nic, nic...a za týden jedu pryč..." Fajn, pojedu tam s ním...
„Na jak dlouho?"
„To se ještě neví."
„A kam?"
„To je jedno..."
Objednám si letenky a pak vyrazím za Martinusem, abych mu oznámil tu skvělou novinu... jedu s tebou brácho.
Martinus
„PROČ JSI SE S NÍ SAKRA ROZEŠEL?! CO TO JE TYVOLE, JSI ÚPLNEJ DEBIL NE?" Křičí Marcus a třese nade mnou hlavou.
„Uvědomil jsem si, že holka kterou miluju je v české republice...a já jí chci zpátky! Dal bych za ní klidně život, jen aby mi odpustila..."
ČTEŠ
I'm missing you. (I'm sorry 2)
FanfictionJednoduše to začalo, jednoduše to skončilo... Zlomené srdce se vzpomínkami nebo srdce plné života bez vzpomínek? Dokážeš si vybrat?