:D

12 1 0
                                    


Weszliśmy do domu i od razu pokazałem mu jego pokój. On poszedł się rozpakować a ja poszedłem do kuchni zrobić mu gorącej herbaty bo w końcu miałem go ,,rozgrzać". Zrobiłem herbatę i położyłem ją na stół, a po chwili do pomieszczenia wszedł chłopak.

- Zrobiłem Ci herbate - pokazałem na kubek leżący na stole do, którego od razu podszedł chłopak i zaczął pić.

- Dziękuje - popatrzył na mnie i oblizał usta.

- Nie sądziłem,że jesteś takim krasnalem - zaśmiałem się - ile masz wzrostu?

- 1.73 a ty?

- 182 - podszedłem bliżej niego i zabrałem mu kubek który odłożyłem, a chłopaka przyciągnąłem tak żeby nasze ciała się stykały.  Cicho jęknął.- No jestem wyższy o głowe - odsunąłem się.

- Cukier.. nie rób tak więcej - odwrócił głowę

- Ale jak? - przyciągnąłem go znowu tym bardziej tak że, moje ciało go przygniatało- tak? - szepnąłem mu do ucha.

- Tak - powiedział cicho.

-Czemu? - podgryzłem jego ucho a on zaczął szybciej oddychać.

- No.. bo.. prosze odsuń się..- wysapał a ja się odsunąłem i popatrzyłem na jego spodnie. 

- Chyba masz problem - zaśmiałem się. Pomogę Ci - wziąłem go na ręce i zaniosłem do jego pokoju gdzie od razu położyłem go na łóżku.

- Nie.. prosze..

-Czemu?

-No bo ja... nie robiłem tego nigdy.. nikt mnie tam nie dotykał.. nawet ja sam..  - widziałem,że się bał.

- Dobrze - odsunąłem się od niego lekko muskając przy tym lekko jego krocze. To ja będę u siebie - wyszedłem od niego i poszedłem do siebie do pokoju od razu kładąc się na łóżko.


_______________

...

Yoonmin *.*Where stories live. Discover now