Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin .(Multimedya Ece😊)
Umutun ağzından
Doğanın söylediği cümle beynimin içinde yankılanıp durdu. Nasıl bana böyle bir şey yapabilir anlayamadım .
O p*çi bir elime geçirirsem kendi ellerimle boğacağım..
Doğanın yanından hızla ayrılıp , bizimkilerin olduğu yere doğru gittim.
Hedefim eceydi .
Her ne kadar çok onu sevsem de söyleyemiyorum hissettiklerimi.
Kumral saçları , o büyüleyici kahve gözleri dolgun dudakları ve fiziğiyle her erkeği büyüleyen bir kız dı.
Çocukluğumdan beri arkadaşız . İlk zamanlar kardeş gibi olsakta ortaokulun son senesi ona aşık olduğumu farkettim.
Bunu ona söyleyemedim.
Söylersem demez mi ? Ben seni kardeşim olarak gördüm nasıl o gözle baktın bana !? Diye.
Çokta haklı hemde.
Ama vazgecmedim ondan . Ama neden sakladı böyle bir şeyi .
Ya da haberi var mıydı doğanın Emirhan denen iti sevdiğinden ?!
Eca masum masum oturmuş telefonuyla oynar iken . Oturup öylece onu seyretmek istedim ama kendimi tuttum sonuçta ortada bir yalan vardı .
- Ece !
Benim ses tonumla korkup yerinden sıçradı . O an içimden bir küfür savurdum.
- umut ödümü patlattın . Noldu niye böyle sinirlisin.
- nasıl yaptın bunu bana ya! Nasıl sakladiniz ikiniz birden beni nasıl saf yerine koydunuz ha!?!
- umut ne diyorsun hiç birşey anlamadım ?
- neyi anladinki bunca zaman .?
- umut!!
Ona bağırırken içim nasıl yandı bir bilseniz . Onun gözlerinden akan damlalar nasılsa yüreğime hançer gibi saplandı..
Ama bunu bana yapmamalıydılar.
Beni saf yerine koydular.
Ne kadar gidip her ikisine de sarılmak istesem de sinirimden yapamadım şimdi o Emirhan p*çindeydi sıra.
İşte orda gerizekalı .
- Emirhan !!
Kafasını çevirdi ve yüzünden gulumsemesini sildi .
Aferim benden korkmali böyle.
Yanıma geldiğinde suratına bir yumruk geçirdim .
Ne olduğunu anlamadan yere düştü.
Kendime hakim olamıyorum benim kardeşim dediğim insanı oynatmasina izin vermeyecektim.
- lan it. Sen kimsin lan benim kardeşim dediğim insanı kolay lokma sanıyorsun?! Yetmedi mi lan yaptıkların ??
- ben doğayı oynatmiyorum! Aşığım ona anladinmi?!
Bu kelimesi beni biraz daha hirslandirirken suratına art Arda indirdiğim yumruklar yüzünden burnu kanamisti.
Hakediyor şerefsiz.
- bana bak . Bir daha seni doğanın yanında gorursem bu sefer bırak dövmeyi gebertirim seni anladinmi!!!
Kana bulanan elimi onun tişört üne sildim.
Diğer öğrenciler görmemişti Allah'tan . Çünkü yine umut beyni yine bir pratik zekayla hiç kimsenin olmadığı bir yerde dovmustum onu .
Sonuna kadar haketti .
Emirhanin ağzından
Arkadaşlarımla sohbet ederken birden adımı duydum . Kafamı cevirdigimde umutla karşılaştım bana çenesinin ucuyla yurumemi işaret etti.sonunda bende itiraz etmeden onu takip ettim ve denize yakın bir yerde kamptan uzak bir yerde durmuştuk burda çok sayıda taş ve ağaç vardı.
Bana doğadan uzak durmami söyledi ve bana yumruk attı . Haklıydı ben Emirhan her kızı oynattığım için umut yerden göğe kadar haklı . Ama ben doğayı oynatmiyorum . O diğer kızlardan farklıydı ama bunca yaptığım şeyden sonra gel birde bunu umuta anlat.yedigim yumruklar burnumu kanattiginda durdu ve ellerini üstüme sildi son bir uyarıda bulunup çekip gitti . Ben karşılık vermedimBen ciddi dusunmezdim.
Her kızdan kolay kolay sıkılır , başka bir kıza yonelirdim
Sonra doğayla tanıştım ilk tanışmamızda bana öyle bir gulduki o an anladım o diğer kızlardan farklıydı.
Söylemedim onu üzerim diye korktum o masum kıza benim gibi bir şerefsiz kirsin istemedim.
Zaten beni reddeder diye düşündüm.
Geçen hafta bana o sinirle beni sevdiğini söyledi
Bende cesaretlendim ama acilamadim.
Çünkü ne olduğunu bilmediğim bir sebep yüzünden bana bağırdı , çağırdı. Sanırım şu yılışık ezgi yüzünden.
O da her fırsatta gelip bana birşeyler anlatıp kendi kendine gülüyor du sanırım geçen de ezgiyle konuşmamızı görüp sinirlendi
Ve habire bir şeylerle meşgul habire telefondan birisiyle konuşuyor
Acaba sevgilsimi var ?
Düşüncesi bile kasılmama neden oluyor .
Olamaz benden başka sevgilisi!!
Yani olmasında ..
Varsada benim bu okulda kalmanın bir manası yok . Zaten son senemiz.
Üniversite yi onunla bir tuttursam iyi olucak.
Sonuçta onu yalnız bırakmak istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GaLaKsİm 🌌 |Texting|(Düzenleniyor..)
Teen FictionHer kız gibi benimde klasik bir hayatım vardı. Taki gittiğim okul kampında telefonuma gelen o mesajdan sonra. Sadece bir okul kampiyla hayatımın degisicegini hiç düşünmemiştim. Peki bu mesajı atan kişiyi benim en yakın üç arkadaşıma umut a,eceye ve...