ŞİMDİ OKUDUĞUN 17 Yaşında Поэзия 17'Den 70'E Kadar Aklımın Tozlu Raflarında Senin Hep Bir Yerin Olacak Roze.& #acı #aşk #damar #edebiyat #hasret #hüzün #keder #melankoli #sevda #sevgi #şiir 6🍃 907 503 119 doruk_1907 tarafından doruk_1907 tarafından Takip Et Paylaş Опубликовать в Вашем профиле Поделиться по электронной почте Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Опубликовать в Вашем профиле Поделиться по электронной почте Жалоба на историю Ercan Abi Elif Abla Hüzne Boğan Aşk Hikayesi.& Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.