Аз съм твоя,ти си мой

124 17 1
                                    

Не знам дали просто съм глупачка или съм мазохистка.Не знам дали заслужавам да ме нарекът мъченица или да ме разпнат на кръст.Не знам дали те обичам или те мразя.Не знам дали обичам адреналина или съм напълно луда със самоубийствени наклонности.Вече няма смисъл и да знам.Обичам болката,която ми носиш.Обичам сълзите,които проливам за теб.Обичам,когато чупя всичко заради теб.Обичам да изкарваш извън нерви,да ме разочароваш и да ме нараняваш.Обичам да ме мразиш.Мразя да те няма.Мразя да не си до мен.Мразя да мразиш някоя друга.Явно съм луда.Ще падна в краката ти и ще се моля да си поиграеш още малко с мен.Но не е нужно.Защото аз съм любимото ти мъчение.Защото обожаваш начина,по който аз си играя с теб.Начина,по който забравям за теб,а после се връщам с пълна скорост.Обожаваш властта си над мен.Обожаваш как аз силната мога да бъда слаба само пред теб.Как не се моля на никого,само на теб.Обожаваш как ти крещя и те целувам,как стена и те псувам.Обожаваш как те мразя и обичам.Обожаваш да плача и да се смея.Обожаваш досега с кожата ми.Обожаваме шамара на любовта през лицата ни.Обожаваме извратения живот,който живеем.Обожаваме да се редуваме,този път аз ще те мачкам,а ти следващия път.Този път ще ме нараняваш ти,а после аз ще ти го връщам.Обожавам порочния,ужасния начин,по който ме караш да се чувствам.Нека да съм напълно луда,нека да умра от нерви.Нека да ме гледат лошо,нека ми казват,че съм глупачка.Нека ме сочат с пръст,нека се отчайват от мен.Нека ме мразят,нека ме хулят.Нали съм твоя?Давай,счупи всички чаши,псувай,крещи,сбий се с някого,защото ме е погледнал.Хвърли си всичките пари на вятъра заради мен,изпуши сто цигари,нищо,че ги мразиш.Изпуши ги,защото си нервен заради мен.Нали си мой?

Добре дошъл в лудостта миDonde viven las historias. Descúbrelo ahora