1a. Gdzie i jak go/ją poznasz?

1.2K 37 21
                                    

Baran ♈ -
Poznasz Clinta w parku, gdy będzie strzelał do drzew i o mało w Ciebie nie trafił.

Byk ♉ -
Na Natashę natchniesz się na ulicy, gdy będzie z kimś walczyć.

Bliźnięta ♊ -
Zobaczysz Bucky'ego w supermarkecie przy owocach.

Rak ♋ -
Tony zagada do Ciebie na jakimś bankiecie.

Lew ♌ -
T'Challa z zainteresowaniem przyglądał się Twoim pracom na wystawie, więc postanowiłaś go zagadać.

Panna ♍ -
Peter odzyska Twoją torebkę (złodziej Ci ją wyrwał, gdy wychodziłaś ze sklepu. Peter będzie oczywiście w stroju Spider-Mana 😉)

Waga ♎ -
Będąc na zakupach, Wanda zauważyła, że masz problem z wyborem ubrań, postanowiła Ci więc doradzić.

Skorpion ♏ -
Sam niechcący wylał na Ciebie kawę, gdy wstawałaś od stolika. W ramach przeprosin (obustronnych) postawiliście sobie (wybierz deser).

Strzelec ♐ -
Steve mijał Cię za każdym razem, gdy oboje biegaliście po lesie.

Koziorożec ♑ -
Powstrzymałaś Loki'ego przed zniszczeniem planety (nie pytaj jak, może jesteś Avengersem 😅😂)

Wodnik ♒ -
Thor chciał skrócić włosy i trafił na Twój zakład fryzjerski (swoją drogą, lepiej mu w krótszych 😏😊)

Ryby ♓ -
Pietro, jak to Pietro, przewrócił Cię w czasie chodzenia po górach.


AniKa

Zodiaki Marvela 🎀 (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz