2.0

413 39 0
                                    

tu,

am fost acolo, tu nu ai fost acolo !

puteai să o întrebi pe bibliotecara, Miss Hancock !

um, ce vrei să spui ? eu nu-mi amintesc să nu-ţi fi spus te iubesc . . .?

permite-mi să cred pentru o clipă, bine ? Am nevoie doar un pic de spaţiu pentru a mă gândi, vreau să spun, tu ai fost în spatele meu în ultimele două săptămâni.....bilete despre cât de mult mă iubeşti, atunci, când, sincer, nici nu ştiam ce este dragostea .

cum ştii când iubeşti pe cineva ?

 în plus, după şase bilete în urmă, am fost atât de aproape să admit gustul meu pentru tine, dar domnul Katutis a fost chiar în spatele meu, aşa că a trebuit să pun biletul pe masă, dar apoi a uitat de ea .

Îmi place de tine, anonimule. bine .

ema x

PS; este acest lucru posibil ? să ne iubim unii pe alţi, vreau să spun atunci când nici măcar nu ne cunoaştem unul pe celălat ? bine, cred că ne cunoaştem - aceasta este un fel de întâlnire oarbă, ştii ?  bine, partea oarbă . suntem ca acele cupluri  din anii '70 sau '80 sau - ori de câte ori este atunci când nu-ţi pasă de ceea ce arată, sau în cazul în care ea te are la inimă, iar fetelor nu le pasă cum arată tipul sau dacă are penisul mare, se iubesc unul pe celălalt, indiferent de circumstanţă şi... Îmi place, îmi place foarte mult ca, anonim . dar îmi place mai mult doar tu şi eu care avem o relaţie . Mă bucur că am lăsat acest bilet pe bancă .

Pss; Poţi să-mi spui numele tău mijlociu ?

-  -  -  -  -

Heii. Îmi pare rău că nu am mai postat . 

Au mai rămas nouă capitole + epilogul .

                  - Cio .

desk notes ; luke hemmings // Română-Terminată-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum