BAB 3

7 1 0
                                    

SELEPAS SAHAJA PENGUNGUMAM MEMBERITAHU BAHAWA PETANG INI AKAN DIADAKAN UNIT BERUNIFORM SEMUA PELAJAR BERSORAK....ENTAH APA YANG SERONOKNYA.

"EHHH BENCINYA AKU YA ALLAH" KATA AZRIENA SECARA TIBA TIBA.
"KAU ASAL"SERENTAK ITU SOALAN DIAJUKAN OLEH MEREKA.
"YE LA SEMAK TAHU TAK MATA AKU NI NAK KENA HADAP CIKGU TU" KATA AZRIENA DENGAN MUKA MELUATNYA.
"CHILL LA BEB" KATA MIEMIY DENGAN TANGANNYA MENONGKAT DAGU.
"RILEK LA RIAYNA BENDA KECIK JA KOT" KATA AWIEYN SAMBIL MENGELAP JAM TANGANNYA.
"CEWI ARHGHH KAU" KATA LUENA DENGAN MUKA MELUATNYA.
"KAU ASAL"KATA AWIEYN DENGAN MUKA PELIK..
+MARAH
"DAH MULA DAH" KATA MEREKA SERENTAK.
BELUM SEMPAT MEREKA BERGADUH AMIENA AISYA TERLEBIH PANTAS MENCELAH ....
DENGAN TERMENGAH MENGAH IA BERLARI DARI KELAS KE PADANG SEKOLAH ITU SAMBIL MEMEGANG LAPTOPNYA.
"YANG KAU NI ASAL" TANYA MEREKA SERENTAK.
MIEMIEY MENARIK AMIENA AISYA SUPAYA DUDUK DAHULU SAMBIL BERKATA.
"TARIK....NAFAS...HEMBUS" SAMBIL MEMBUAT GAYANYA SEKALI.
AMIENA AISYA MENGIKUTI RENTAK YANG DIAJAR OLEH MIEMIY TADI.
"ADUHH YANG KORANG NI APA HALL MAIN TAMPAR KEPALA AKU" ADU AMIENA AISYA APABILA RAKANYA 4 ORANG ITU MENAMPAR KEPALANYA ...MIEMIEY SUDAH PON MENGEKEK KETAWA SAMA JUGA SEPERTI YANG LAIN.
"BEBB!!!!" JERKAH AMIENA AISYA GERAM DENGAN PERANGAI MEMBERNYA ITU.
"OKEY LAH KAU CITA LA APA YANG MAU NK.CERITA" SOAL AWIEYN DENGAN MUKA SERIUS.
"OKEY AKU STRAIGHT TO THE POINT LA OKEY AIN DAH MULA BUAT RANCANGAN UNTUK HAPUSKAN KITA SEMUA DAN JUGA GENG ZAREC AFIQ CHYLE DAN BILA BILA MASA SAHAJA GENG DIORANG BOLEH AJAK AIN JOIN DIORANG UNTUK HAPUSKAN KITA" DENGAN SEKALI NAFAS AMIENA ASIYA MENCERITA KEPADA MEREKA.
"WHATT!!!" SERENTAK PERKATAAN ITU DIAJUKAN.
"ADEHHH BOLEH NANAH TELINGA AKU NI KALAU KORANG PUNYA SUARA KALAH SPEAKER." KATA AMIENA AISYA.
"KAU SERIUS LA BEB" KATA MEREKA BEREMPAT SERENTAK.
"YUP AKU SERIUS" JAWAB AMIENA AISYA.
"APA YANG KITA NAK BUAT "TANYA LUENA DENGAN WAJAH YANG HARAPAN MENINNGI UNTUK MENYEKSA AIN.
"AKU NAK BELASAH DIA CUKUP CUKUP" KATA ARIAYNA DENGAN KETAWA YANG MENGERIKAN.
"AKU NAK BUAT MASAK LEMAK CILI API PASTU AKU NAK SEND KAT FAMILY DIA" KINI MIEMIY PULAK YANG BERSUARA.
"WELCOME TO THE HELL AIN AKU AKAN SEKSA KAU CUKUP CUKUP MALAM NI TANGKAP DIA" KATA AWIEYN DENGAN SENYUMAN SENGET.
"OKEY AKU SIAPKAN BARANG MALAM NI UNTUK SEKSA DIA.."
"WOIII KORANG NI KALAU BAB SEKSA MENYEKSA NOMBOR SATU KAN CHILL LA GAME BARU NAK MULA KAN BILA DIA DAH MULA KAN GAME DIA BARU KITA JOIN FAHAM KALAU YA PON KORANG NI.KEJAM JANGAN SEMBANG DEPAN AKU" KATA AMIENA AISYA.
"LECEH LAAA" KATA LUENA DENGAN MUKA MELUAT.




MALAM ITU MEREKA BERENAM TIDUR DI RUMAH MEREKA BERKUMPUL UNTUK MENGAWAL SEGALA GERAK GERI MUSUH MEREKA....

DI DALAM BILIK  SENJATA TAJAM  SHAZLIEN MENGELAP KESEMUA BARANGANNYA YANG LAMA TIDAK DIGUNA DIAMBIL SEBILAH PISAU RAINBOW DIBALINGNYA KE ARAH SATU PATUNG BERBENTU MANUSIA...TERPUTUS KEPALA PATUNG ITU IA KETAWA SEORANG.
"MACAM TU LA KEPALA KAU PUTUS NANTI."

MIEMIEY YANG TADI SEDARI SHAZLIN KETAWA SEORANG HANYA MENGGELENG KEPALA SAHAJA MELIHAT GELAGAT TEMANNYA ITU.
IA MEMBUKA SATU KOTAK YANG TERDAPAT PELBAGAI JENIS BOM ....ADA JUGA REKAANNYA SENDIRI..BOM PENGSAN DAN SEBAGAINYA...DIBUKA SATU PENUTUP BOM DAN DITUTUP SEMULA PENTUP BOM REKAANYA SENDIRI AI MEMBUAT PERKARA ITU BERULANG KALI TUTUP..BUKA..TUTUP..BUKA..

LUENA YANG SEDARI TADI HANYA MELAKAR PELBAGAI WATAK TOPENG UNTUK MELAKUKAN PENYAMARAN .ALMARI TOPENG PENYAMARAN DIBUKA DILIHAT SETIAP SATU TOPENG ITU TERDAPAT JUGA ALAT TAJAM ...

AWIEYN MENGAMBIL KESEMUA ALAT PENYEKSAAN YANG DIA SELALU GUNA IAITU..
GERUDI..PLAYER..LILIN...PISAU....PAKU...DAN KEGEMARANNYA TALI PINNGANG YANG SEKELILINGNYA MEMPUNYAI DURI YANG DIBUAT DARI BESI YANG PANAS DURI ITU SEPERTI BARA API DAN TALI ITU SENTIASA PANAS DI BAHAGIAN DURI TERSEBUT.

AZRIENA MASIH LAGI LIGAT MELATIH BINATANG PERLIHARAANNYA YANG DIBERI NAMA ^TIGER^ SELESAI SAJA TIGER MEMBUAT LATIHAN AZRIENA MENGELUARKAN DAGING DAN DIBERI KEPADA HARIMAU KESAYANGANYA.

sweet friend of mafiaWhere stories live. Discover now