TIBA SAHAJA MEREKA BERENAM DI HADAPAN RUMAH AGAM MILIK BLACK CRUEL PINTU PAGAR DIBUKA DARI DALAM DENGAN ALAT KAWALAN JAUH.SERAYA ITU KERETA MEREKA BERENAM MELUNCUR MASUK KE DALAM PERKARANGAN RUMAH AGAM ITU MEREKA CUMA MENAIKI LAMBHORGHINI SAHAJA.
MEREKA BERENAM MELANGKAH KELUAR DARI KERETA MASING MASING MEREKA SEMUA HANYA MEMAKAI JAKET BERWARNA HITAM BAJU BERWARNA PUTIH MANAKALA MEMAKAI TUDUNG BERWARNA HITAM SEGALANYA HITAM .
"OI MAK AII NI RUMAH KE APE" SOAL LUENA DENGAN MULUT YANG TERLOPONG .
"COVER SIKIT MULUT KAU TU BEB" MARAH SHAZLIN DENGAN TANGANNYA MENCUBIT LENGAN LUENA.
"ADUHH SAKIT LA BANGANG" MARAH LUENA APABILA LENGANNYA DICUBIT OLEH SHZALIN.
MANAKALA AZRIEYNA,AWIEYN,MIEMIEY HANYA MENGELENG MELIHAT TELATAH KAWANYA MEREKA ITU.
"AMIENA MANA BEB" SOAL MIEMIEY APABILA TIADA KELIBAT AMIENA AISYA.
"YE LA BEB MANA DIA" SOAL AZRIEYNA DENGAN MUKA RISAU.
"BUAT HAL LAGI LA DIA NI" MARAH AWIEYN .
"JAP AKU TANYA GUARD NI" PINTA SHAZLIN LALU MENUJU KE ARAH GUARD DI HADAPANYA ITU.
"RUMAH NI PON SATU BESAR SAJA TAPI TUANYA MANA" SOAL SHZLIN PELIK.
"ENCIK SAYA NAK TANYA SIKIT ADA NAMPAK TAK KAWAN SAYA YANG NAIK KERETA TU" SERAYA JARINYA MENUNJUK KE ARAH KERETA MILIK AMIENA AISYA YANG BERWARNA MERAH ITU.
"EERRR AWAK NI AWIEYN KE" SOAL GUARD ITU.
"AAA TAK NAMA SAYA SHAZLIN SAYA KAWAN AWIEYN ADA APA EA?" SOAL SHAZLIN.
"OOO MAAF LAH SAYA TAK TAHU NAMA AWAK .TADI AWAK KATA AWAK CARI KAWAN AWAK KE" SOAL GUARD YANG BERNAMA AMIN ITU.
"AAAA YE " JAWAB SHAZLIN.
"KAWAN AWAK YANG TU KE" SOAL LELAKI YANG BERNAMA AMIN ITU SERAYA MENUNJUK KE ARAH AMIENA AISYA YANG SEDANG LEKA BERMAIN DI KOLAM IKAN ITU.
"YA ALLAH KAWAN AKU SORANG NI LA KALAU TAK CARI MASAALAH MEMANG TAK SAH KE" MARAH SHAZLIN SERAYA MEMANGGIL KAWAN KAWANYA ITU.
"AMACAM KAU DAH JUMPA AMIENA" SOAL LUENA INGINKAN KEPASTIAN.
"TU HAA" MUNCUNG MULUT SHZALIN MENUNJUK KE ARAH AMIENA AISYA YANG RALIK BERMAIN DI TEPI KOLAM IKAN ITU.
"ASTAGA" SERENTAK JAWAPAN ITU DIAJUKAN OLEH MEREKA BEREMPAT.
"AMIENAAAAA AISYAAA" LANTANG AWIEYN BERSUARA.
"OOHH MAK KAU MELETUP" LATAH AMIENA AISYA DENGAN TANGAN TERNAIK KE ATAS. DENGAN BERANI IA MEMUSING KEPALA KE ARAH PEMILIK SUARA ITU GULP... KESAT.
"MAAF" UJAR AMIENA SERAYA BANGUN MENUJU KE ARAH MEREKA.
"WEYH SAPE YANG JERIT TADI" SOAL JANN DENGAN RAKAN RAKANYA DENGAN TERMENGAH MENGAH.
TERHEMBUR JUA KETAWA MEREKA MELIHAT PEMILIK SUARA ITU.♡♡♡
"MASUK LA" SURUH ZAREC DENGAN HORMAT.
"THANKS" UJAR AWIEYN DENGAN SENYUMAN MANIS.
TERKEDU SEBENTAR ZAREC AFIQ CHYLE MELIHAT SENYUMAN YANG TERBIT DARI BIBIR AWIEYN TADI.
"EHEMMM" DENGAR SAHAJA DEHEMAN DARI RAKAN RAKAN ZAREC DAN JUGA RAKAN RAKAN AWIEYN TERUS ZAREC MELANGKAH MASUK DENGAN RAKAN RAKANYA.
BARU SAHAJA AWIEYN DENGAN RAKAN RAKANYA INGIN MELANGKAH MASUK KE DALAM RUMAH AGAM ITU MEREKA TERHENTI APABILA AMIENA AISYA MENGHALANG MEREKA UNTUK MELANGKAH MASUK.
"KAU PEHAL" SOAL MIEMIEY DENGAN MENURUNKAN SEDIKIT KACA MATANYANYA.
"ENTAH MINAH NI" MARAH AWIEYN DENGAN GERAM MELIHAT TELATAH KAKAK KEMBARMYA ITU.
"BAGI LA SALAM DULU" MARAH AMIENA AISYA.
"ISHH YE LA YELA.....ASSALAMUALAIKUM" SERENTAK ITU SALAM DIJAWAB OLEH MEREKA.
"BOLEH KITA ORANG MASUK" SOAL AWIEYN KEPADA AMIENA AISYA.
"BOLEH BOLEH.." BALAS AMIENA AISYA DENGAN SENYUMAN SEPERTI KANAK KANAK RIANG.
DILABUHKAN PUNGGUNG MEREKA DI ATAS SOFA EMPUK ITU.
"OKEY MACAM MANA DENGAN KES YANG AWIEYN KENA SERANG DENGAN BUDAK TU SIAPA YANG HANTAR DIORANG" SOLA ARY INGINKAN KEPASTIAN.
"KAU TANYA LA AMIENA" BALAS SHAZLIN DENGAN MALAS.
"SO AMIENA SIAPA YANG HANTAR BUDAK TU" TANYA ARY KEPADA AMIENA AISYA.
NAMUN TIADA SAHUTAN DARI AMIENA AISYA.
"AIKK MANA PULAK BUDAK NI" TANYA AZRIEYNA SAMBIL MATA MELILAU MENCARI KELIBAT AMIENA AISYA.
MEREKA YANG LAIN SUDAH PON MENGELENG KEPALA.
"NI AKU MALAS BAWAK BUDAK TU" MARAH LUENA TERHADAP AMIENA AISYA.
"SABAR JE LA BEB" JAWAB MIEMIEY TENANG.
AZRIYEL ALIEF YANG TADI HANYA MEMERHATI AMIENA AISYA DARI JAUH HANYA MENGELENG KEPALA SAHAJA APABILA MELIHAT AMIENA AISYA RALIK MELIHAT KOMPUTER KOMPUTER YANG BERADA DI HADAPANYA ITU.
"WOWW MAJU GILA RUMAH DIORANG NI KALAU KAT BILIK INFORMATION KAT RUMAH AKU LECEH TAK HEBAT MACAM KAT SINI LA"
"AMIENA AISYA!!!!"JERKAH MIEYMIE LANTAS BANGUN LALU MENCEKAK PINGANG ALA SEPERTI SEDANG MARAH LANTAS AMIENA AISYA MEMALINGKAN WAJAH KEARAH SUARA TERSEBUT.
"ISHHH KAU NI "RENGEK AMIENA AISYA SERAYA BERLARI ANAK MENUJU KE ARAH MIEYMIE LANTAS AMIENA AISYA DUDUK DIATAS SOFA TANPA BERKATA.
"AHHH TANYA LA APA YANG KORANG NAK TANYA LA PASAL AWIEYN YANG KENA SERANG TU"ARAH SHAZLIEN YANG MASIH LEKA MENATAP SCREEN IPHONE MILIKNYA
"DAH TUTUP ARR TOPIK BENDA DAH LEPAS KUT TAK PAYAH LA NAK UNGKIT LAGIPUN AKU OKEY LA TAKDA CACAT CELA PUN LEPAS JANTAN BANGANG TU SERANG AKU"SELOROH AWIEYN BERKATA TANPA SEBARANG LAPISAN.
"KAU NI MEMANG TAK SAYANG NYAWA KE SENANG CITE AKU BAGI JE DAGING KAU KAT NEON AIYMAN TU"SELOROH JANN SAMBIL TERSENYUM SINIS .BERANG AWIEYN MENDENGAR KATA KATA DARI MULUT JANN LANTAS AWIEYN MEMGELUARKAN PISTOL LALU DIACUKAN KEARAH JANN.
"ELEH KAU NI .AKU GURAU SIKIT DAH NAK BERANG PEHAL"TANYA JANN LAGI SAMBIL TANGANYA MEMEGANG PICU PISTOL LANTAS PISTOL ITU DITENDANG OLEH .AWIEYN TERKAKU TANPA BANYAK SOAL JANN MENENDANG BETIS AWIEYN LANTAS AWIEYN TERJATUH .MEREKA YANG LAIN HANYA TERSENYUM MELERET MELIHAT JANN SEDANG MENCUBA GERAK GERI AWIEYN TAPI ZAREC AFIQ CHYLE HANYA DIAM BENGIS!!.
LANTAS AWIEYN BERDIRI LALU KAKI JANN DISEPAK OLEH AWIEYN MANAKALA LENGAN JANN SUDAH DIKEPAK KE BELAKANG LANTAS TULANG RUSUK JANN DITENDANG OLEH AWIEYN
"PERFECT"BALAS JANN SAMBIL TERSENYUM SINIS.
"WELL NURUL HAZWIEYN NATASYA"BALAS AWIEYN SAMBIL KENINGNYA TERANGKAT ANGKAT
YOU ARE READING
sweet friend of mafia
Mystery / Thrillerpersahabatan yang terjalin antara mereka... dendaman yang dipendam selama ini dapatkah mereka membalas dendam yang terpendam? percintaan yang tidak sengaja terjalin antara musuh sendiri... dapatkah mereka berjuang demi persahabatan dan percintaan m...