****SEGALA GERAK GERINYA SENTIASA DIAWASI
KE MANA IA PERGI DI SITU JUGA WUJUDNYA AKU..AKU AKAN MUSNAH KAN KORANG****AMIENA AISYA YANG SEDANG MENCARI MAKLUMAT TENTANG MUSUH MEREKA BERHENTI APABILA AIN MENYATAKAN DIA AKAN MUSNAHKAN MEREKA.
"TAK TERLALU MUDAH AINN"KATA AMIENA AISYA DENGAN SENYUMAN TAK LENGKANG DARI MULUTNYA.
LANTAS IA MENGHANTAR VIRUS KEPADA MAKLUMAT DIRI AIN .
"KAU TAK KENAL AKU LAGI AINN NI AMIENA AISYA LA SELEMBUT LEMBUT AKU ...AKU PRO MAKLUMAT OKEY SETAKAT NAK HANTAR VIRUS BAGAI NI HUJUNG JARI JA LA HAHAHAHA" TAWANYA PECAH JUGA BILA TERKENANG AINN CUBA MENJATUHKAN NYA DAHULU KERANA IA PALING LEMAH DI DALAM KUMPULAN ITU
"KAU TUNGGU AKU AINN AKU AKAN PASTIKAN KAU YANG JATUH BUKAN AKU I WILL MAKE SURE YOU NOT ME" KATA AMIENA AISYA TERSENYUM KEMENANGAN."WEYH KORANG NAK TAHU TAK SI AMIENA TU KAN MEMANG CARI NAHAS AKU TAHU TAK" KATA AINN BERANI.
"ASAL DENGAN AMIENA TU" TANYA AZRIZA DENGAM MUKA INGIN TAHU.
"TAK MACAM NI KELMARIN ADA KA PATUT DIA BAWAK GENG DIA TU SERANG AKU KATA YANG AKU NI CUBA UNTUK RAMPAS AZRIEYL ALIEF DARIPADA DIA TAK KE HANGIN AKU" SAJA AINN MEREKA CERITA YANG BUKAN BUKAN.
"EEEE KAU SERIUS LA SETAHU AKU SI AZRIYEL NGAN AMIENA KALAU JUMPA MEMANG SENTIASA GADOH TAKKAN LA BOLEH SUKA PULAK" TANYA AZRIZA PELIK.
"SEKARANG NI MACAM NI KITA VIRALKAN KITA BUAT POSTER YANG AMIENA BAWAK GENG DIA SERANG SORANG PEREMPUAN DISEBABKAN LELAKI AMACAM CUN TAK" TANYA AINN INGINKAN KEPASTIAN.
"ISHH TAK NAK LA AKU KAU NI BUKANNYA BOLEH.PERCAYA SANGAT SEBAB KAU TU PENIPU" KATA AZRIZA DENGAN SENYUMAN MEGEJEK.
AINN MEGETAP GIGI
"FINEEE!!!! KAU TAK NAK TOLONG AKU KAN IT'S OKAY TAPI KAU JANGAN MENYESAL KALAU APA APA JADI KAT FAMILY KAU LAGI PON KAU KENAL ABANG NGN AYAH AKU KAN" SOAL AINN SAMBIL MENGAGKAT SEBELAH KENING.
BERDERAU DARAHNYA APABILA AINN MENGATAKN BEGITU.
"BAIK AKU JOiN KAU" SERAYA SETUJU AZRIZA KERANA TAKOT DENGAN APA YANG DICAKAPNYA MENJADI BENAR.
"MACAM TU LA KAWAN AKU" KATA AINN SAMBIL TERSENYUM BANGGA TAK LAMA LAGI IA AKAN MENJATUHKAN GENG MUSUHNYA ITU.
"SEKARANG JOM IKOT AKU KITA PRINT BERITA BANYAK BANYAK PASTU KITA TAMPAL KAT SELURUH SEKOLAH DAN LAGI SATU JANGN LUPA PRINT GAMBAR DIAORANG SEKALI" SURUH AINN KEPADA AZRIZA SENANG SAHAJA DIA INGIN MEMPERBODOHKAN AZRIZA.AWIEYN,AZRIEYNA,LUENA,MIEMIEY TERKEJUT DENGAN APA YANG TERJADI TERHADAP KAWAN KUMPULAN MEREKA IAITU AMIENA AISYA DITUDUH MENYERANG SEORANG WANITA KERANA LELAKI SEKALI DENGAN GAMBAR AMIENA DAN JUGA AZRIYEL ALIEF...
MEREKA MENGETAP GIGI MARAH DENGAN APA YANG TERJADI TERHADAP KUMPULAN MEREKA
"INI MESTI KERJA AINN" KATA LUENA DENGAN PERASAAN AMRAHNYA.
"SHIT!!!" KATA AZRIENA
"KALAU MIENA SERAHKAN KITA TANGKAP B**I TU DAH LAMA BENDA NI TAKKAN JADI" KATA SHAZLIN MARAH BENGANG DENGAN SIKAP KAWANNYA AMIENA ITU.
"BANGANG PEREMPUAN SIAL!!!" MARAH MIEMIEY DENGAN PERASAAN YANG BENCI TERHADAP AINN.
"AKU RASA ADA SEBAB KENAPA AMIENA BUAT SEMUA TU" KATA AWIEYN DENGAN MUKA YANG MARAH.
"SEBAB KAU JANGAN CAKAP ADA SEBAB AKU BENCI PERKATAAN ^ADA SEBAB^ " KATA LUENA BENGANG.
"KITA BERTEKAK PON TAK ADA GUNANYA BAIK KITA CQBUT SEMUA POSTER NI" ARAH MIEMIEY
SERAYA ITU MEREKA MENGOYAK SEGALA POSTER DI SITU.YA ALLAH UJIAN APA YANG KAU BERI DEKAT AKU YA ALLAH RINTIH HATI AMIENA AISYA
"KAU SIALL AINNN" JERITNYAA LATANG!!!"KAU MENYESAL TAK ADA GUNANYA" KATA LUENA DENGAN TANGAN MEMEGANG POSTER YANG RENYUK SEDIKIT ITU
"SHITT KAU AINN AKU MAKE SURE KAU TERSEKSA AINN KORANG TANGKAP AINN MALAM NI KITA SETTLE KAN DIA KERAH SEMUA MEMBER KITA KEPUNG DIA" ARAH AMIENA AISYA.
"NI YANG KAU NAK DENGAR NI" KATA AWIEYN SERAYA TIBA TIBA MUNCUL BERSAMA YANG LAIN.
"I WILL MAKE SURE YOU LOSE AND YOU MAKE A LION SLEEP AWAKE AINNN!!!!" UJAR AWIEYN DENGAN NADA YANG TINGGI
YOU ARE READING
sweet friend of mafia
Mystery / Thrillerpersahabatan yang terjalin antara mereka... dendaman yang dipendam selama ini dapatkah mereka membalas dendam yang terpendam? percintaan yang tidak sengaja terjalin antara musuh sendiri... dapatkah mereka berjuang demi persahabatan dan percintaan m...