LANGIT YANG MENDUNG DIPANDANG BEGITU SAHAJA DENGAN PANDANGAN YANG KOSONG.
"APA LA NASIB SIX MEMBOIZ SEKARANG KAN MACAM MACAM DUGAAN YANG DATANG" KATA LUENA DENGAN KELUHAN BERAT.
"MUNGKIN UJIAN UNTUK KITA KA" BALAS MIEMIEY DENGAN TENANG SAMBIL MATA MEMANDANG KE ARAH LANGIT HITAM.
"WEYH SEKARANG KAU RASA KAN AINN MACAM MANA EA" TANYA SHAZLIN KEPADA LUENA KAWANYA ITU.
"YE LA WEY SEKARANG MACAM MANA LA KAN KEADAAN DIA" SOAL PULA LUENA.
"AKU SEBENARNYA KAN MENYESAL LA BUAT MACAM TU DEKAT SI AINN TU AKU TAKUT TAU TAK BILA AKU DENGAR APA YANG MIENA CAKAP TU DIA SANGGUP TUNGGU BERPULUH TAHUN UNTUK BALAS DENDAM DENGAN KITA TAU TAK" CERITA AZRIEYNA KEPADA KAWAN KAWANYA YANG BERADA DI SITU.
"HAIHHH DAH LA WEY MUDAH MUDAHAN TAK JADI APA APA LA KAT KITA" UJAR SHAZLIEN DENGAN MATA MEMANDANG KE ARAH SKRIN TELEFONYA.
"JOM LA KITA GERAK KANG HUJAN DEKAT SUSAH PULAK NAK BALIK" UJAR LUENA SERAYA BANGUN DARI DUDUKNYA.
SERAYA MEREKA BERADA DI SITU BANGUN MENGIKUT LANGKAH LUENA DARI BELAKANG.FALASHBACK....
"WEY AWIEYN" PANGGIL ZAREC AFIQ CHYLE SAMBIL MENGEJAR LANGKAH AWIEYN YANG JAUH DI HADAPAN.
"NAK APA" SOAL AWIEYN DENGAN MALAS.
"AKU NAK CAKAP DENGAN KAU" JAWAB ZAREC AFIQ CHYLE DENGAN TANGAN DISILANG KE DADA.
"OKEY CAKAP LA APA YANG AWAK NAK CAKAP" SURUH AWIEYN SEMAK DIA MELIHAT MUKA DI HADAPANYA ITU.
"GOOD. OKEY MACAM NI ....KAU JANGAN SESEKALI TUNJUK MUKA KAU DEKAT DEPAN AKU SEBAB APA TAU TAK ?AKU SEMAK TENGOK MUKA KAU SEBAB KAU DENGAN GENG KAU TU YANG BUAT GENG AKU TERJEBAK DALAM KES MACAM MACAM NI FAHAMMM" JERKAH ZAREC AFIQ CHYLE KEPADA AWIEYN.
"OUH YE KE TAK TAU LA PULAK OKEY LA BYE MALAS AKU NAK LAYAN MAMAT MACAM KAU NI KEPOHH " BALAS AWIEYN SERAYA MENINGGAL ZAREC AFIQ CHYLE KESEORANGAN.ENDFLASHBACK...
"HAISHHH YA ALLAH APA SEMUA NI"RINTIH AWIEYN DALAM HATINYA SEDIH +KECEWA HANYA DIA YANG TAHU BAGAIMANA PERASAANNYA TIKA INI
AWIEYN MERAUP WAJAHNYA KASAR LANTAS AWIEYN BANGUN DARI KERUSI INGIN JELUAR DARI PERPUSTAKAAN.APABILA KELUAR DARI PERPUSTAKAAN LANTAS AWIEYN MENYARUNGKAN KASUT SEKOLAH DI KAKINYA KETIKA IA INGIN BANGUN SEKUMPULAN LELAKI SUDAH BERADA DI DEPANYA.
AIR LIUR DITELAN PERITNYA DI KERONGKONGNYA AWIEYN MEMBERANIKAN DIRINYA UNTUK BERTANYA
"ADA APA AWAK TIBA TIBA JE HALANG JALAN SAYA"TANYA AWIEYN SAMBIL WAJAH MASIH MENGHADAP LANTAI .
"KAN AKU DAH KATA KAU JANGAN TUNJUK MUKA DEKAT AKU SEBAB AKU MENYAMPAH "TENGKING ZAREC AFIQ CHYLE
"EHHH DAH LA KAU NI PUN BEMDA DAH LEPAS KAN"PUJUK AIYMAN SAMBIL MENARIK TANGAN ZAREC AFIQ AGAR PERGI DARI SITU.
BAHU AWIEYN TERHINJUT HINJUT MENAHAN SEBAKNYA DIDADA BILA BILA MASA SAHAJA IA AKAN MENGALIR.TANPA DAPAT DITAHAN PERLAHAN LAHAN AIR MATA AWIEYN GUGUR DIPIPINYA.
"DAH DAH PUAS HATI AWAK?AWAK NAK TENGKING SAYA TENGKING LA SAYA TAK MARAH,TAPI SAYA CUMA NAK AWAK TAHU YANG SAYA TAK BUAT SEMUA TU"TANGIS AWIEYN SERAYA PERGI DARI SITU IA TAKUT KELIHATAN LEMAH DI DEPAN ZAREC.
ZAREC TERKEDU YA PERTAMA KALI IA MELIHAT AWIEYN MENANGIS."AKU TAK BOLEH TENGOK LA SI AWIEYN TU DULU DIA BUKAN MACAM NI TAPI SEKARANG DIA DAH LAIN.LAIN SANGAT"RINTIH MIEMIEY BERASA PELIK AKAN PERANGAI AWIEYN SEJAK DUA MENJAK INI.MEREKA BERLIMA TIDAK TAHU APA YANG TELAH TERJADI KEPADA AWIEYN.
"TU LA AKU PUN PELIK LA "SETUJU LUENA.
"KAN KAMI PUN PELIK"SETUJU AZRIENA DAN JUGA SHAZLIEN.SERENTAK
"AMIENA ASAL DENGAN AWIEYN"TANYA MIEMIEY.
"ENTAH LA DEKAT RUMAH PUN DIA SENYAP JE TAK BANYAK CAKAP BILA MUSUH CUBA NAK SERANG DIA BUAT TAK TAHU JE.BILA AKU TANYA KENAPA KAU JARANG NAK TUMBUK TUMBUK MUSUH AND THEN DIA CAKAP.TAKDAK MOOD"CERITA AMIENA PANJANG LEBAR....."EHH ZAREC KAU TAK KESIAN KE TENGOK AWIEYN TU.AKU TENGOK DIA DAH TAK MACAM DULU SEKARANG DIA SENYAP JE"TANYA JANN MENGHARAP SUPAYA ZAREC MEMINTA MAAF KEPADA AWIEYN
"LANTAK DIA ARGHHH"BALAS ZAREC DENGAN TANGAN MASIH MENATAP SECREEN IPHONENYA .
"KAU JANGAN MENYESAL WEYH KALAU DIA DAH BERUBAH NANTI KAU NAK PIKAT HATI DIA PUN TAK BOLEH"SINDIR AIYMAN.MANAKALA YANG LAIN SUDAH PUN KETAWA.
"KALAU DIA DAH BERUBAH WANITA MELAYU TERAKHIR AKU NAK"BALAS ARY.
"EHH AKU PUNYA OKEYH"BALAS JANN.
YOU ARE READING
sweet friend of mafia
Mystery / Thrillerpersahabatan yang terjalin antara mereka... dendaman yang dipendam selama ini dapatkah mereka membalas dendam yang terpendam? percintaan yang tidak sengaja terjalin antara musuh sendiri... dapatkah mereka berjuang demi persahabatan dan percintaan m...