DENGAN LAFAZ BISMILLAH AMIENA AISYA MEMBERANIKAN DIRIUNTUK MENJEJAK KAKINYA KE DALAM KAWASAN SEKOLAH
"CHILL LA BEB KALAU APA APA YANG TERJADI DEKAT KAU KITAORANG ADA OKEY " KATA AZRIENA DENGAN MUKANYA YANG COOL.
"AKU TAKUT LA KALAU DIAORANG SERANG AKU AMACAM?? " TANYA AMIENA AISYA SERAYA MENAYANG MUKA SEDIH.
"KITA ORANG ADA"SERENTAK MEREKA MENJAWAB.
"THANKS BEB SEBAB SENTIASA ADA SUSAH SENANG" UCAP AMIENA AISYA DENGAN SENGAJA MENAYANG MUKA SEDIH YANG SENGAJA DIBUAT.
"SMALL MATTER LA" BALAS LUENA DENGAN SENYUMAN YANG SENGET."WEYH TU GENG AZRIYEL ALIEF LA" KATA SHAZLIN SERAYA MENUNJUK KE ARAH MUSUH MEREKA ITU.
"WOWW BUAT DRAMA MELAYU LA PULAK KAT SINI ANN " BALAS AWIEYN DENGAN MENEPUK TANGAN SEPERTI KANAK KANAK RIANG.
"HAHAHA SWEET LAH KORANG NI" UJAR MIEMIEY DENGAN MENGJONGKET SEDIKIT KENINGNYA.
"WEYH JOM LA BLAH KANG KALAU DIA ORANG NAMPAK KITA MACAM MANA" AJAK AMIENA AISYA INGIN BERLALU PERGI.
"MEMANG DAH NAMPAK PON" UJAR LUENA DENGAN MENAYANGKAN MUKA MENYAMPAH APABILA GENG ZAREC AFIQ CHYLE SEDANG MENUJU KE ARAH MEREKA SAMBIL MENGUKIR SENYUMAN HAMBAR.AZRIYEL ALIEF DENGAN MUKA YANG AGAK BENGIS SEPERTI HARIMAU YANG KELAPARAN MANAKALA ZARIC PULA SEPERTI KILLER YANG TELAH MENEMUI MUSUHNYA MATA ZARIC AFIQ HANYA TERTUMPU KEPADA AWIEYN YANG KINI SEPERTI PATUNG LANTAS ZARIC MENGUKIR SENYUMAN SINIS SERAM!!!!ITU SAHAJA YANG BOLEH DILUAHKAN TIKA INI.
"HAIHHH KJ PUN TAKUT JUGAK KE"SINDIR MIEMIEY DENGAN MUKA YANG MENUNDUK KEBAWAH.
"GILA BAPAK KAU TAK TAKUT..SERAM!!.JOM ARR CHAU"PINTA AWIEYN SERAYA MENGORAK LANGKAH INGIN BERLARI KE ARAH KELAS MEREKA.KETIKA AWIEYN BERLARI SEORANG TELAH MEMANGGIL NAMANYA DARI ARAH BELAKANG GLUPP!!!!AIR LIUR DITELAN UNTUK MENGHILANGKAN RASA GEMENTAR DENGAN PERLAHAN AWIEYN MEMUSINGKAN TUBUHNYA DARI ARAH BELAKANG
"ARGHHH!!"JERIT AWIEYN TATKALA ZARIC AFIQ KINI SUDAH BERADA DIBELAKANGNYA SAMBIL TANGANYA DISILANGKAN KE DADA.
"HAHAHAHA TAKUT RUPANYA KJ KITA NI INGATKAN BERANI LA SANGAT TAPI PENAKUT " UJAR AZRIEYNA DENGAN SISA KETAWANYA MASIH ADA
"WEYH BANGANG JANGAN SEBUT KJ KANTOI LA NANTI " KATA LUENA SAMBIL TANGANYA MASIH MENUTUP MULUT AZRIEYNA.
"TER BEB TELEPAS" BALAS AZRIEYNA
"JUMPA KITAORANG DEKAT PADANG " ARAH AZRIYEL ALIEF TEGAS DENGAN SERAYA GENG ZAREC AFIQ CHYLE MELANGKAH PERGI.
"KEPOH LA MAMAT NI" KATA AMIENA AISYA DENGAN SUARA YANG SENGAJA DIKUATKAN.
"APA KAU KATA!"JERKAH AZRIYEL ALIEF
"ERRR..RR..SA.SA.YA KATA AWAK ..BA.BAIK TU JE"DENGAN PANTAS MEREKA BERLARI MEMASUKI KE DALAM KELAS.
"FUHH NASIB BAIK LA DIA ORANG TAK IKUT KITA KALAU TAK HABIS KITA" KATA SHAZLIN DENGAN TERMENGAH MENGAH.
"JOM LA MASUK KELAS" ARAH MIEMIEY.
LUENA,AWIEYN,AMIENA AISYA MEREKA BERTIGA KELAS SEKALI 4P2 MANAKALA MIEMIY,SHAZLIN DAN JUGA AZRIENA MEREKA KELAS SEKALI 4P3.
MASUK SAHAJA DI DALAM KELAS MEREKA MENGAMBIL TEMPAT MEREKA DI BELAKANG YA,TEMPAT KEGEMARAN MEREKA DI BELAKANG BAWAH KIPAS.
"EEHHHH DATANG JUGA KORANG INGATKAN TAK NAK DATANGNDAH LEPAS POSTER TU TERSEBAR KAN " PERLI ANIS DENGAN MATANYA MEMANDANG KE BUKU LATIHAN.
"APA PUNYA MINAH LA DIA NI NAK CAKAP TU TENGOK DULU SAPA YANG KAU NAK CAKAP WEY" TEGAS SUARA LUENA.
"MAAF LA AKU TAK CAKAP KAT KORANG PON DAH KORANG TERASA NAK BUAT MACAM MANA KAN" UJAR ANIS DENGAN MUKA GEDIKNYA.
"SHIT!! BETUL LA KAU NI " MARAH AWIEYN DENGAN TANGANYA MENAPAR MEJA.
"CHILL LA AWIEYN LUENA BIARKAN DIA NAKNCAKAP APA PON JANGAN LAYAN .TAPI KALAU DIA DAH KENA MACAM AINN TU INSYAALLAH LA SERIK" KATA AMIENA AISYA DENGAN SENYUMAN JAHAT.
"OKEY KALAU KAU KENA NANTI JANGAN MENYESAL " UJAR LUENA DENGAN SELAMBA.TEPAT PUKUL LIMA PETANG AWIEYN,AMIENA AISYA,LUENA,MIEMIEY,AZRIENA DAN SHAZLIEN SUDAH BERADA DI PADANG SEKOLAH MEREKA BEREHAT DIBAWAH PONDOK REHAT YANG BERSEBELAHAN DENGAN DEWAN SAMBIL MENUNGGU ZAREC AFIQ CHYLE DAN JUGA AZRIEL ALIEF MEREKA SEMPAT MEMBELI AIR MINERAL UNTUK MENGHILANGKAN DAHAGA MANA TAK DAHAGA APABILA PULANG DARI SEKOLAH TERUS MEREKA MENYIAPKAN KERJA SEKOLAH YANG DIBERI OLEH GURU MATAPELAJARAN MASING MASING MANAKAL TEPAT PUKUL LIMA PETANG MEREKA HARUS KE SEKOLAH SEMULA UNTUK BERJUMPA DENGAN ZAREC AFIQ CHYLE AND THE GENG TAPI MASIH TIDAK NAMPAK KELIBAT MEREKA.
"EHHH ASAL DIAORANG LAMBAT NI PAGI TADI BUKAN MAIN SURUH CEPAT NI LA JANJI MELAYU"RUNGUT SHAZLIEN
"TU LA NASIB BAIK KITA BUKAN MELAYU KAN ALIEN"KATA MIEMIEY DENGAN MUKA YANG SENYUM HAMBAR
"ABES KALAU KORANG BUKAN MELAYU APA BANGLA,CINA,SIAM,INDIA?"TANYA AZRIENA YANG KINI MULA BERSUARA
"KAMI BANGLA"KATA MIEMIEY DAN SHAZLIEN SERENTAK TERHEMBUR JUGA TAWA MEREKA BERLIMA.
"AWIEYN PUN SATU LAGI TADI KATA NAK DATANG NI TAK DATANG DATANG PUN"RENGEK LUENA DENGAN TANGAN DIKEPAL KEPALKAN.
"TU LA AWIEYN DENGAN ZAREC SAMA JE CUMA AWIEYN TU KJ ZAREC TAK"TERANG AZREINA MANAKALA AMIENA SUDAH TERSENYUM SINIS TATKALA MELIHAT AZRIEL ALIEF DAN GENGNYA KINI SUDAH BERJALAN MENUJU KE ARAH MEREKA BERLIMA PENAMPILAN MEREKA BERBEZA SEMUA PAKAIAN ANTARA MEREKA SAMA HANYA MEMAKAI T-SHIRT POLO YANG BERWARNA HITAM BERLENGAN PENDEK PARAS SIKU DAN MENGENAKAN SELUAR JEANS BERWARNA BLUEBLACK DAN DIATAS KEPALA TOPI YANG BERWARNA PUTIH SIMPLE!.
SIMPLE TAPI SEGAK BILA MEMANDANG.
MANAKALA ZAREC AFIQ CHYLE MENGENAKAN T-SHIRT POLO BERWARNA MERAH DAN JUGA MENGENAKAN JAKET KULIT BERWARNA HITAM
KESEMUA AHLI GENG ZAREC AFIQ CHYLE MEMAKAI WARNA YANG SAMA MANAKALA ZAREC SEORANG SAHAJA YANG MEMAKAI BERLAINAN WARNA.
MEREKA MENUJU KE TEMPAT YANG DIDDUKI OLEH GENG SWEET FRIEND ATAU DIKENALI SEBAGAI SIX MEMBOIZ.
"WOW SEGAK SIUTT DORANG NI TERGUGAT AKU" SELAMBA SAHAJA MIEMIEY BERKATA DENGAN MATA TIDAK BERKELIP.
"SUDAH LA TU DUK TENGOK KITA ORANG TAU LA KITAORANG NI SEGAK KAN" USIK JANN SERTA DIIKUTI KETAWA OLEH SEMUA AHLI GENG MEREKA KECUALI AZRIYEL ALIEF MAMAT KEPOH.
"PERASAN" UJAR MIEMIEY DENGAN MUKA YANG MENAHAN MALU.
"MANA AWIEYN" SOAL ZAREC AFIQ CHYLE.
"TAK DATANG LAGI" BALAS SHAZLIN SERAYA DIIKUTI OLEH AZRIENA.
"KENAPA TAKKAN AWAK RINDU DIA KOT BARU JA KAN JUMPA PAGI TADI TAKKAN DAH RINDU KOT" USIK AMIENA AISYA DISERTA KETAWA OLEH RAKANYA.
"LANTAK AKU LA NAK RINDU DIA KA APA KA YANG KAU KALUT TU KENAPA" BALAS ZAREC ADIQ CHYLE DENGAN JARINYA MENYELAK RAMBUT YANG MENUTUP MATANYA.
"ORANG TANYA JA PON" BALAS AMIENA AISYA DENGAN KAKINYA MENGUIS GUIS DAUN YANG LURUH.
"ORANG TANYA JA PON" EJEK AZRIYEL ALIEF DENGAN MUKA MENGEJEK.
"APA MASALAH AWAK EAA TAK PUAS HATI APA" SOAL AMIENA AISYA DENGAN PERASAAN AMARAH.
"DAH LA TU" MARAH AZRIENA.
"EHH DATANG PON AWIEYN" JERIT LUENA DENGAN TANGAN MENUNJUK KE ARAH AWIEYN.AWIEYN YANG MENGENAKAN BAJU YANG BERWARNA MERAH BERSAMA JAKET KULIT BERWARNA HITAM ATAS PEMBERIAN IBU KANDUNGNYA YANG KINI GENAP 1 TAHUN KETIADAAN IBU KANDUNGNYA.MANAKAL SELUAR JEANS YANG BERWARNA HITAM UNTUK MENUTUP AURATNYA YANG BERADA DI ATAS KEPALA IA MENGENAKAN SHAWL YANG BERWARNA HITAM.
AWIEYN BERLARI DENGAN PANTAS TIBA SAHAJA DI PADANG IA LANTAS MENGAMBIL AIR MINERAL ZAREC AFIQ CHYLE DENGAN SELAMBA.
SEMUA YANG ADA DI SITU TERNGANGA SAHAJA MELIHAT PERLAKUAN AWIEYN SEBENTAR TADI.
"ALAHAII SWEET NYA PASANGAN NI" USIK ARMM DENGAN SENGAJA.
"WEYH TU AIR ZAREC LA" UJAR SHAZLIN SELEPAS MELIHAT AWIEYN SELESAI MINUM AIR MILIK ZAREC AFIQ CHYLE.
"HAHH " TERKEJUT AWIEYN SAMBIL MATA DIBULATKAN.
"LAIN KALI NAK MINUM PON MINTAK LA DULU NI TAK MAIN SERGAH JE" MARAH ZAREC AFIQ CHYLE DENGAN MUKA YANG SENGAJA DIBUAT MARAH TAPI DALAM HATI BAHAGIA.
"ERRR SO..SOR..SORY" MAAF AWIEYN DIABALAS ANGGUKAN OLEH ZAREC AFIQ CHYEL..
"DAH TAK PAYAH NAK SWEET SWEET BAGAI MENYAMPAH AKU TENGOK DAH LA BAJU PUN SAMA MEMANG KAUORANG NI MERANCANG KE APA HAH"SAKAT ARY YANG SEBENTAR TADI HANYA MEMANDANG SCREEN IPHONENYA
"EHH MANA ADA LA"JAWAB AWIEYN DENGAN TANGAN YANG MSIH MEMEGANG BOTOL MINERAL ZAREC AFIQ CHYLE MANAKALA YANG LAIN TURUT KETAWA KECUALI AZRIYEL ALIEF MASIH DENGAN MUKA BENGISNYA TAJAM MATANYA MEMANDANG AMIENA AISYA.
"EHHH KAU NI MEMANG SENGAJA KE NAK PAKI BAJU YANG SAMA DENGAN AKU.OHH YAH TADI KAU LAMBAT PUN SEBAB KAU NAK BALIK TUKAR BAJU BAGI SAMA DENGAN AKU KAN .KE KAU MEMANG SUKAKAN AKU TAPI KAU TAKNAK BERTERUS TERANG KAN KAN"TANYA ZAREC AFIQ CHYLE SENGAJA INGIN MELIHAT RAUT WAJAH AWIEYN MENAHAN MALU.
"EHHH TAK DE MASA LA SAYA NAK PAKAI BAJU YANG SAMA DENGAN AWAK NI MENYAMPAH TAU TAK M.E.N.Y.A.M.P.A.H"SENGAJA DITEKAN SEMULA PERKATAAN MENYAMPAH
YOU ARE READING
sweet friend of mafia
Misterio / Suspensopersahabatan yang terjalin antara mereka... dendaman yang dipendam selama ini dapatkah mereka membalas dendam yang terpendam? percintaan yang tidak sengaja terjalin antara musuh sendiri... dapatkah mereka berjuang demi persahabatan dan percintaan m...