Kemal ve sumru (yani azranın babası ve üvey annesi)batmak üzere olan iş yerinden bahsederken bayaa kavga ediyolardı kemal sinirlenip aşağı indiğinde kızlar yemeğe başlamışlardı bile
Kemal bey:oooo gönül hanım bayaa döktürmüş ya hı😁😁
Azra:evet babacım biz de sizi beklemeden başlamış olduk.
Cansu: yaa resmen gönül abla diyetimi bozdurdu
Kemal bey: olsun kızım!iyi yaptınız.
Hep beraber hem gülüp hemde konuşmaya başladılar ki sumru gelince herkes suspus oldu.
(Sumru kemale imalı imalı)sumru:affiyet olsun!
Yemek yemeye başladıklarında azra babasının ingilterede neler yaptığını neler olduğunu yeni işi olduğunu anlatıyordu ki yine herşeyi bozan sumru oldu.
Sumru: azracım bi daha belki ingiltereye dönemeyeceksin!
Azra😮niye sumru abla?
Kemal: sumru şimdi bu konuşmanın ne yeri ne zamanı.
Sumru: cnm azra şimdi öğrenmezse sonra daha da üzülür ben üzülmesin diye söylüyorum.
Azra: ya ne oluyo?
Cansu: kemal abi eğer öyle küçük bi para sorunuysa bende yardımcı olayım.
Kemal bey: kızlar paniklemeyin sadece biraz paraya ihtiyacımız var ama bunu sizden alamam sakın sizde baskı yapmayın ben bunu kendi yöntemlerimle halledicem azra sende o okulunu bitirip geliceksin işte o kadar!
Deyip elini yumruk yapıp masaya vurdu.
1 saat sonraAzra babasının odasına gidip kapıyı çalmıştı.
Kemal:eveet
Azra: müsait misin?
Kemal: cnm kızım ben sana her zaman müsaitim😊😊
Azra ve kemal birbirlerini hiç ayrılmayacaklarmış gibi baba kız kenetlenmişti.Azra: baba
Kemal:kızımm
Azra: baba ben ingiltereye gitmiycem
Kemal:😕hayııır o okul bitecek!
Azra: baba
Kemal: hadi kızım benim biraz çalışmam lazım ve o konuda kesin kararlıyım küçük hanım o okul bitecek!
Azra kardeşi mertin yanına gitmişti.mert panik atak bi hasta gibi her olumsuz şeyi tekrarlayıp duruyordu.
Azra:cnm kardeşim benim seni ne kadar özledim anlatamam o ellerini anca sen uyuynca tutturuyorsun olsun ben senin o minnak ellerini hiç bırakmayacağım!Cenkten
Ben hala o kızı düşünüyodum bu kızda bana karşı birşeyler olmuştu.ben galiba o kızı ilk görüşte aşık olmuştum.
Serap (yani cenkin annesi)
Serap:cnm bişeyler yer misin getirteyim mi?
Cenk:hiç birşey istemiyorum anne sadece yalnız kalmak istiyorum.
Serap: tmm oğlum aa valizini niye açmadın!
Cenk:sakın o valizi dokunma!(der tereddütle)Sabahh
Azra bu sabah erkenden kalkıp babasını işe gönderdi
Azra: babacım bugün biraz eve erken mi gelsen acaba!
Kemal: belli olmaz kızım belki geç gelebilirim.
Azra: yaa baba bugün erken gel lütfen yaa
Kemal: ne oldu ne yapacaksın?
Azra:belki bugün benim babam doğmuştur belki onun biricik kızı babasına kendi elleriye doğum günü pastası yapacaktır.
Kemal:yoo yoo ben eve kesinlikle geç gelmem lazım.😁😁
Azra: yaa baba😑
Kemal: cnm ben senin elinde zehir olsa yerim güzel kızım.
Sonra abasını öper koklar ve işe yollar.
Azra içeri mutvağa girdi.ve pasta yapmaya karar verdi.ama bi yandan aklı da valizindeydi çünkü babasına aldığı hediye o valizin içindeydi.
Azra: gönül abla yaa pastayı sen yapsan da ben şu valizimi alıp gelsem.
Gönül: kızım nereye belki kendi gelir buraya valizleri değiştirmeye
Azra:gelmez abla gelmez çünkü o inatcı huysuz biri asla kendi gelmez değiştirmeye
Gönül:hadi iyi tmm ben yaparım😊😊
Azra:cnmsın yaa çok saol gerçektwn beni büyük bi dertten kurtardın.ama güzel yap çünkü babama kendi ellerimle yapıcam dedim.
Azra cenkin dediği yere geldi.ama cenk yoktu bekledi bekledi gelmedi.
Tarık(cenkin arkadaşı ve azrayı ilk görüşte aşık olur)
Tarık:buyrun nasıl yardımcı olabilirim?
Azraazra😒
mi? Ben bişi almıcam ama yine de teşekkürler😊
Tarık: ama bi dahaki geldiğinizde suffle yemenizi tercih ederim.
Azra: tmm.( der ve cenki arar bu sefer buluşma yerini değiştirir.)Yarım saat sonra
Azra: yaa sen kimsin de beni buraya kadar gettirtiyosun yaa eve gel dedin sonra arayıp......lokantasına gel dedin oraya geldim şimdi de buraya gel diyosun sen ne yapmaya çalışıyosun?
Cenk: adın ne?
Azra: ne diyosun be sen!(bayaa sinirlenir)
Cenk: yaa uçakta tanıştık bide valizlerimiz karışınca bende valiz diye kaydettim rehbere ondan dedim.
Azra:hııı
Cenk: adım cenk😊
Azra:benim adım da azra😒hadi valizim ver de ben gidicem işim var!
Cenk: valiz😉yaaa hayy aksi yaa ben onu evde unuttum
Azra: neee😾sen ne dediğinin farkında mısın?
Cenk: aaa sende ne büyüttün bee ailemle kavga ettim çektim kapıyı çıktım o sinirle almayı unutmuşum.
Azra: iyi halt etmişsin!yaa ben şimdi ne yapıcam akşama babamın doğum günü vardı ve ona aldığım hediyede valizin içindeydi.
İyice sinir olur ve cenkin valizini de geri vermez.
Azra benim valizim yoksa senin valizde yokk 😾
Cenk azranın kolundan tutup kendine doğru çekti ve uzun uzun bakıştıktan sonra herşeyi bozan telefon oldu.Biliyorum diziden bağımsız oldu ama ben değiştirerek yazmak istedim bazı yerlerini inşallah hikayemden memnun kalmışsınızdır ve azranın babası ölmeyecek ve mert kaçırılmyacaktı buda bilginize..😘😍