Azra ve cenk parise yolculuklarına devam ederlerken cenk paristen bi arkadaşıyla parti hakkında konuşurken azra da o sırada uyanmıştır.ve cenkin mesajlarının hepsini okumuştur.
Azra:cenk!(heyecanlı bir şekilde)
Cenk:sen ne zaman uyandın?
Azra:cenk ben bütün mesajlarınızı okudum!
Cenk:bak sen ya!bide benden izinsiz yoksa sen beni kıskanıyor musun?
Azra:hahaha yuh artık seni niye kıskanayım ki ben! Hahaa çok komiksin gerçekten!(azra içinden hep olumsuz şeyler söylese de cenke kıskandığını belli etmemeye çalışıyordu.)
Cenk:Emin misin?
Azra:Evet!
Cenk:bak sen!görüşürüz!
Azra:görüşelim!
Hostes:inişe son 10 dk!
Azra:cenk!
Cenk:Efendim!
Azra:sen nerden biliyorsun benim parise gelmek istediğimi?ben sana daha önce hiç parise gitmek istediğimi söylememiştim.
Cenk:kuşlar söyledi diyelim!😉😊
Azra:ya cenk!
Cenk:Tmm tmm derinle konuşurken duymuştum seninle o zaman kavgalıydık sizde derinin nikahı için gelin odasındaydınız!
Azra:bir daha hiç kavga etmeyelim!çünkü ben sensiz 1 dk bile nefes alamıyorum.hani sen hastahanede bana kızıp çıkıp gitmiştin ya sanki ben öl...
Cenk hemen azra'nın ağzını eliyle kapatmıştır.
Cenk:sakın sakın o kelimeyi ağzına anma sana söz veriyorum.bidaha sana kızıp çıkıp gitmeyeceğim.
Hostes:iniş için numara sayısına göre ineceksiniz!
Hostes dakika da bir ne yapmaları gerektiğini söyleyip duruyordu.çünkü özel bir uçaktı.azra ve cenk uçaktan inip havaalanında bekleyen kişileri görünce cenk hemen azra'nın elinden tutup arkadaşlarına doğru geliyorlardı.cenkin okuldan arkadaşı eşiyle beraber cenkleri karşılamaya gelmişti.
Orçun:Wayy kardeşim!eşim aslı!
Aslı:tanıştığıma memnun oldum!hoşgeldiniz!
Cenk:bende tanıştığıma memnun oldum!ne zaman evlendin abi ya hemen?
Orçun:eee öyle oldu abi biraz aşk bu bekletilmez bilirsin!
Cenk:bilmem mi!😁😁 eşim azra!
Orçun:bende orçun!
Aslı:bende aslı tanıştığıma memnun oldum!
Orçun:maşallah çok yakışıyorsunuz!
Aslı:tekrardan hoşgeldiniz!
Azra ve cenk:hoşbulduk!😁😁
Orçun:eee hadi bize gidelim!
Cenk:yok kardeşim bizimde randevumuz var zaten otelden randevuluyuz!
Aslı:balayı gibi birşey mi?
Azra:yok sadece öyle gezmek maksadıyla!
Orçun:tmm o zaman kardeşim!herşey planladığımız gibi değil mi?
Cenk:Evet kardeşim!
Orçun:saat 20:00 de mi?
Azra:saat 20:00de ne olacaksa olmasın! Ya çok erken ben o zamana kadar hazırlanamam bile cenk!
Aslı:azraya katılıyorum!çok erken!
Orçun:eyvah! abicim biz yandık kadın dayanışması var!
Cenk:😄😄Eee azra hanım size göre saat kaç uygun olur!
Azra:saat 21:00
Cenk:eh iyi o zaman!
Azra ve cenk otele geldiklerinde kasiyerdeki bi kız cenke kesiyordu.azra da belli etmemeye çalışıyordu ama çok sinirlenmişti.cenk kimliğini vermişti.sıradsysa azra verecekti ama kız gözlerini cenkin üstünden alırsa!
Azra:(sinirlenerek)buyrun!(ama kadın duymamıştır.)
Azra:bak kızım senin o gözlerini oyar eline veririm anladın mı?
Cenk:azra!
Azra:ne azra görmüyor musun?bak kızım senin o fel fecir bakan gözlerini oyar eline veririm çek gözlerini kocamın üstünden!
Kadın:hanımefendi bi sakin olun!benim derdim kocanıza göz koymak değil!
Azra:hadi kızım hadi uzak dur kocamdan yoksa sonun hiç iyi olmayacak!
Cenk:abarttın azra!
Azra:ne abarttım öyke mi abarttım?sen görürsün cenk bey!
Azra başka bi kadına geçerek ayrı bi oda ister.
Azra:buyrun! Ben ayrı bi oda istiyorum.
Kadın:maalesef hanımefendi bütün odalar rezervasyonlu!
Azra sinirlenerek odasına gitmek için asansöre binmiştir.cenkte arkasından koşarak zorla nefes nefese yetişmişti.
Azra:ne o cenk bey!kıza da yazık oldu keşke odanıza kadar eşlik etmesini isteseydiniz!
Cenk anlamıştır kıskandığını ama kendisinin söylemesini istemiştir.
Cenk:söyledim de benim işim var dedi.1 saat sonra buluşalım dedi.
Azra:(cenke bakarak)sana hiç kimse öyle bakamaz!ben hariç!
Cenk:öyle derken!😉
Azra:ya resmen kız seni benim gözümün önünde yedi bitirdi ya bi bakışlarıyla!
Cenk:niye bu kadar abarttın anlamıyorum sen beni kıskanmıyorsun ki niye bu ilgi?
Azra:hayır kıskanıyorum!sana belli ettirtmemek istedim kıskandığımı seven insan kıskanır eee bende seni sevdiğime göre kıskanmam normal!kıza diyorum ki kocam kız sen misin demiyor!ya ben bakarım sadece sana o gözlerle!
Cenk:iyi bak!
Cenk ve azra odaya gelmişlerdir.ve o güllü yatağı görünce azra'nın kalbi çarpmaya başlayınca cenkte önüne gelip azra'nın kolundan tutup kendine çekmiştir.