1Ay sonra
Azra babasını kaçırılma olayını ve ona cenk'in kurtardığını anlatır.Kemal bey iyice düşünür.ve onları ayırmakla hata yaptığını anlar ve cenkle arasını düzeltir ve ilişkilerine onaylar.
Cenk azrayı düşünüyordur odaya annesi gelir.ama o dalgınlıkla annesini bile fark etmez.
Serap:oğlum!
Cenk:....
Serap:(Bağırarak)Cenk!
Cenk: Efendim anne!😉
Serap: seninle konuşmak iyi gelirdi.bana belki senin için de öyledir!senin bana anlatmak istediğin şeyler mi var?
Cenk:Aslında var anne! Benim biliyosun azrayla ilişkimiz var! Ama ben bu ilişkiden bi üst kademeye geçmek istiyorum.yanii azra hep yanımda olsun! İlk gözlerimi açtığımda onu göreyim, yani ona evlenme teklifi edicem.
Serap: oğlum bu ciddi bişi sen bu ciddiliğe hazır mısın?
Cenk:Evet anne! Artık onsuz olmak, onsuz uyumak, nefes almak istemiyorum.yani çok ciddiyim!😊Yarım saat sonra
Cenk annesiyle konuşunca ve destek alınca biraz olsun rahatlamıştır.ve melis'in odasına gidip ona da herşeyi anlatıp süpriz için yardım istemiştir.
Ve sabah olduğunda süpriz için melis azra'nın babasını söyleyip ve ondan yazlık evin anahtarını istemişti.giyinmeleri için evlenme teklifi sahilde olacaktır.onun için sahili süsleyeceklerdir.
Kemal bey'de izin verip ama kızının bu mutlu anında yanında olmak istemiştir.ve azra hariç herkes süprizi biliyodur.ve herkes davetlidir.Azrayı süpriz için getirdiklerinde kıyafeti kuaförü filan herşeyi hazırdı.cansuysa evlenme teklifini duyunca sinirlenir ve gelmek istemez.cansu evde kalmıştır.o yüzden cenkse süpriz için çok heyecanlıdır.
Azra: melis buraya niye geldik?
Melis: cnm dedim ya süpriz!😊biraz daha sabret herşey çok güzel olacak inan bana!😊
Ve süpriz için azra hazırlanmıştı.
Azra'nın kıyafetiMelis'in kıyafeti
Cenk'in kıyafeti