Azra kalkıp banyoya girmişti.banyoda şarkı mırıldanırken cenkte kalkmış valizini hazırlıyordu.azra'nın şarkı mırıldandığını duyunca güler ve azraya seslenir(biraz yakınlaşmalar fazla olacak ama okumak istemezseniz anlarım.)
Cenk:Aşkımmm!
Azra:efendim kocacım!
Azra bornozla banyodan çıkar.
Cenk:bana bunu yapma ama😃herşeyle çok güzelsin gülüm!
Azra:Ya cenk yapma ama hadi sen dışarı çıkta ben giyineyim😊
Cenk:ne var benim yanımda giyinsen anlamıyorum yani belki fermuarın olur kapanacak yardımcı olurum.
Azra:offf ya hadi hadi ben sen burdayken giyinemem.
Cenk:tmm bu arada sesin çok güzel bi daha ben varken söyle de beraber düet yapalım.!
Azra:😁😁salak şeyYarım saat sonra
Cenk kahvaltılık hazırlamıştı.azrayı bekliyordu.
Azra da aşağıya inmeye hazırlanıyordu.Azra'nın kıyafeti
Cenk'in kıyafeti
Cenk:sen beni heralde bugün katil edeceksin😉
Azra:niye ne oldu ki?
Cenk:bu kıyafet😕
Azra:aynen çok güzel deil mi?
Cenk:aşırı güzel bayaa güzel de üstüne başka bişi geçir bence böyle denize girene kadar bekleyemezsin!
Azra:ne yanii ne diyosun cenk iyi misin?
Cenk:iyi filan deilim azra bune böyle şort giysen ondan iyiydi yani bune!
Azra:gıcıksın biliyosun deme!
Cenk:neysem neyim o nişanlıyken artık şimdi öyle şeyler giymene birazcık dikkat et! Şort giymene karışmıyorum ama bu fazla karıcığım!
Azra:sen beni kıskanıyosun bence!
Cenk:evet lan kıskanıyorum ben sahiplendiğim kadına baktırtmam anlıyormusun?
Azra:offf cenk😏
Cenk: ben off moff anlamam aşkım! Dur ben bulucam şimdi ne giyeceğini tmm mı?
Azra:e hadi tmm!