İkizlerim Oluyor!!

1.3K 28 12
                                    

Azra rüyasında bebek ağlama sesleri duyunca şımşırık terle uyanmıştır.
Cenk:Azra!
Azra:(Ağlayarak)cenk ben iyi değilim! Bi psikoloğa filan mı gitsek?sana belli etmemeye çalışıyorum ben hergün bebek ağlama sesleriyle uyanıyorum.
Cenk:haklısın aşkım özür dilerim bunu benim düşünmem lazımdı!
Azra:şşştt sen nerden bileceksin ki!dur ben kahvaltılık birşeyler hazırlayayım!
Cenk:canım kahvaltıya orçunlar bekliyorlardı.ben sana demeyi unutmuşum.
Azra:tmm o zaman aşkım ben giyineyim sende giyin çıkalım!

2 saat sonra

Azra ve cenk orçunlara geldiklerinde aslı bebeğini uyutuyordu.ve azra da bebeği meraj ettiği için çıkıp baktı.
Azra:günaydın!gelebilir miyim?
Aslı:tabiki de gelebilirsin sorman hata!
Azra:ay maşşallah çok tatlı allah analı babalı büyütsün!
Aslı:inşallah sende bi gün annelik duygusunu tadarsın!
Azra:..........
Aslı:ay ya özür dilerim öyle demek istemedim!
Azra:y-yok canım alıştım artık!
Konuşurlarken azra'nın midesi bulandı ve hemen lavaboya koşmuştur.
Aslı da arkasından koştu.
Aslı:A-azracım gelebilir miyim?
Azra da kapıyı açtığında üstü başı hep batmıştı.ve halsizlikten bayılmıştır.
Aslı orçunla cenki çağırınca ne olduğunu anlamadan azrayı kucaklayıp koltuğa yatırmıştır.cenk telaşlanmıştır.hastahaneye götürecekti ama aslıda korkulacak birşey olmadığını ve normal olduğunu söyleyince cenk anlamamıştır.
Yarım saat sonra
Azra yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştır.
Azra:c-cenk!c-cenk!
Cenk:A-aşkım n-nasılsın?h-hep benim yüzümden!
Azra:ooff mid......diye lavaboya koşmuştur.
Cenk:azra!
Azra lavabodan geldiğinde cenk hastahaneye götürmek için ikna etmeye çalışıyordur ama azra korkulacak birşey olmadığını yediği birşey dokunduğunu söyleyince gitmekten vazgeçmişlerdir.
Aslı:durun!ümitlendirmek istemem ama hamile olabilirsin!
Azra:s-sen ciddi misin?
Aslı:ama ümitlenme!
Cenk:Eee nerden anlıycaz?
Aslı:bende testi var!azra gel sen benimle!
Test yaptıktan sonra azra heyecanla bekliyordu.ama bir yandan da korkuyordu ya olmazsa diye
Cenk:(yerinde duramıyor lavoba'nın önünde bekliyordu)abi sence hamile midir ki?hamileyse bütün yaşadıklarını unutur, psikolojiside düzelir.
Orçun:hamiledir oğlum!bak görürsün bu mide bulantılarının hiç bir açıklaması olamaz! Bence baba oluyorsun!
Azra:baksana aslı!
Aslı:.........
Azra:Eee aslı sonuç?
Aslı:HAMİLESİN!!
Azra çığlık atarak kapıyı açıp cenke sarılmıştır.
Cenk:hastahaneye gidiyoruz hadi!(diyerek telaşlanmıştır.)
Azra:A-aşkım sakin olur musun?lütfrn bu test yanlış olabilir!
Aslı ve orçunda arkalarından arabayla takip ediyorlardır.
Cenk kornaya basıp"biz hamileyiz" diye bağırıyordu.yoldan gelen geçenlere de söylüyordu.

Yarım saat sonra

Cenk:biz hamileyiz ama lütfen sedye getirebilir misiniz?
Hemşire gülerek sedye getirmiştir.
Azra:A-aşkım sakin olur musun? boşuna panik yapıyorsun!
Cenk:tamam aşkım panik yok panik yok sende sakin ol bende sakinim!
Doktor:azra hanım! birşey yoktur inşallah
Azra:mide bulantısı, halsizlik filan var sonra test yaptım pozitif çıktı.
Doktor:ama testlerde yanılabiliyor!
Azra:evet biliyorum!
Doktor:eşiniz sizden de heyecanlı!😊
Azra:evet!
Cenk:tmm o zaman doktor bey tahlil mi yapıyorsunuz ne yapıyorsanız yapın bizde ne olup olmadığını anlayalım.
Doktor:buyrun azra hanım!
Doktor azra hanımın karnına ultrasyonla muayene ederken doktor şaşırmıştır.çünkü azra ikiz annesi olacaktır.
Doktor bey elinde sonuçlarla gelirken azra ve cenkin kalpleri pırpır atıyordur.heyecandan her an bayılabilirlerdi.
Doktor:ben ilk defa böyle birşey görüyorum!
Yani 2 yıllık doktorum ve böyle birşeyi ilk defa görüyorum çok mutlu oldum sizin adınıza!
Cenk:Eee doktor bey heyecanlanıyoruz hamile miyiz?değil miyiz?
Doktor:hemde ikiz!
Azra'nın heyecandan dili tutulmuş konuşamıyordu.
Cenk doktorun dediğini olumsuz anlamış üzülmüştü.
Cenk:olsun aşkım üzülme daha herşey için çok erken!
Azra:ikizlerimiz olacak hamileyim hemde 1 tane de değil 2 tane!
Cenk:2 tane mi ikiz mi?
Doktor:ben sizi yanlız bırakayım!
Azra:cenk beni dinle ikizlerimiz olacak ikizlerimiz!
Cenk çığlık atarak azrayı kucaklayıp döndürüyordu.
Cenk:A-aşkım sen iyi misin?bak şimdi ne yapıcaz annemleri arayalım bizim bu ingiltere hayatı bir süre askıda kalsın!bence bebeklerimiz ailemizin yanında dünyaya gelsin!
Azra:c-cenk ben bebeklerimizi seninle beraber ingilterede olmak istiyorum. Yalnız kalalım istiyorum.ben yanlızlık aşeriyorum!
Cenk:tmm aşkım sen nasıl istiyorsan!
Azra ve cenk önce restoranta kemal beyin yanına gitmişlerdir.
Azra babasının arkasından sessizce gelerek korkutmak istemiştir ama babası farkına varmıştır.
Kemal bey:ooo kimler gelmiş kimler hoşgeldiniz
Azra cenk:hoşbulduk!
Kemal bey:nasılsın kızım?sen nasılsın oğlum?
Azra ve cenk:çok iyiyiz!( diyerek azra'nın karnını tutmuşlardır.)
Azra:torunlarında iyi dedesi!
Kemal bey:T-torunlarım derken!
Cenk:ikizlerimiz oluyor babacım!
Kemal bey aağlayarak kızına sarılır.
Kemal bey:ben sana ne dedim herşeyi zamana bırak dedim işte senin o bebeğinin dünyays gelmemesinin nedeni de bu işte ALLAH verdiği canı ALLLAH  alır aldığı gibi de verdi.😁😁
Azra:siz olmasaydınız!ben ne yapsrdım bilmiyorum.siz iyiki varsınız!
Kemal bey:(kızmış gibi yaparak)Eeehh ağlama da torunlarımı üzeceksin ha sonrada bozuşuruz ona göre!
Azra:😄😄
Azra ve cenk restoranttan sonra yalıya geçerler.yalıdakilerine de anlatınca serap hanım ve feride hanım mutluluktan, ve sevinçten ağlamaya başlarlar.melis ve ardaysa hemen bebekletin isimlerini koymaya başlamışlardı bile cenk  azra'nın yorulduğunu ve dinlenmesi gerektiğini söyler ve odaya geçip uzanırlar.
Azraysa mutluluktan dua eder."allahım lütfen onları benden alma sana söz veriyorum onları çok iyi bakıcam"!der.
Cenk azra'nın yemesine içmesine dikkat eder.bu hamileliği beraber atlatacaklardı.
Cenk:al bakalım aşkım sana süt getirdim!
Azra:Aa aşkım hiç içmek istemiyorum.kokusundan midem bulan..........diyerek lavobaya  koşmuştur.ve ardından salona geçer.çünkü herkes salondadır.
Feride Hanım:azra güzel kızım iyi misin?
Azra:off midem çok bulanıyor babanne!
Serap:babasına çekecekler desene ben babasına hamileyken 9 ay boyunca böyleydim kızım!
Azra:A-ama kötü birşey olmadı değil mi?
Arda:abime kötü birşey olmuş olsa şimdi yanımızda mı olurdu yengecim!
Azra:😊😊haklısın!
Feride hanım:Eee bebekler doğana kadar burdasınız değil mi?
Cenk:babanne biz ingiltereye gitsek iyi olacak! Yani burasının havasından mı suyundan mı bize yaramadı.
Azra:biz şuan bebeğimizi kucağımıza alacaktık!
Feride hanım:ALLAH tan ümit kesilmez kızım! Bak işte birini aldı ikisini verdi.😁😁
Azra ve cenk azra'nın karnını tutarak bakışırlar.
Azra:(cenke bakarak siz hiç gitmeyin benden!
Cenk azra'nın o sözüne dayanamayıp dudağından öpmüştür.
Arda:öhöhö aile var aile!
Ve herkes gülmeye başlamıştır.


















Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Elimi BırAkmAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin