5

338 7 0
                                    

Çağandan...

Ecem . Bu isimden nefret ediyordum . O bir katildi, kardeşimin katili . Meleğimi benden alan katil.

4 yıl önce kaza anı ...

Evde oturup televizyon izliyordum , telefonum çalmaya başlayınca hemen elime aldım tanımadığım bir numaraydı, açdım telefonu .
Alo buyrun .

Merhaba siz Çağan beymisiniz ?

Evet siz kimsiniz ?

Karşıdaki ses biraz telaşlı gibiydi .

Çağan bey size bir şey söylemem gerek bir kaza oldu . Araba kazası ve bir çocuğa çarptı .

Bu sözleri duyduğumda kımıldayamadım , bedenim kaskatı kesildi .

Kız çocuğunun üzerinden sizin isminiz ve telefon numaranız çıktı , size konum atıyorum dedi ve telefonu kapattı .

Melek dedim kısık sesle ,gözlerimden yaşlar akıyordu . Meleğim meleğime arabamı çarpmıştı . Telefonuma mesaj geldi konum. Hemen evden çıktım arabama bindim ve son sürat gaza bastım, şiddetli yağmur yağıyordu . Telefonda konuştuğum kişinin atdığı konuma geldiğimde arabayı durdurdum ve aşağı indim. Bir sürü insan vardı . Insanların arasıyla ilerlemeye başladım bacaklarım sanki geri geri gitmek istiyordu . Düşündüğüm şeyin olmasından çok korkuyordum . Insanları geçip polislerin olduğu alana girdim gerçekten kaza olmuşdu , daha da yaklaştım .

Yerde gördüğüm bedenle gözlerim sonuna kadar açıldı , kalbim sıkışmaya başladı , nefes almakta zorlanıyordum. O o benim kardeşimdi , yanına gittim . Küçük bedeniyle öylece yatıyordu orda , yağmurun altında, kanlar içinde öylece yatıyordu . Meleğim ona sarıldım olmazdı bu olamazdı . Meleğim gerçektende melek olmamalıydı , o daha çok küçüktü , daha hayatını yaşamamıştı ki . Benim tek varlığım , hayatta tek sahip olduğum insan küçük kardeşim gidemezdi.

Meleğimmmmmm. Bağırmaya başladım , gitme abicim beni yalnız sensiz bırakma , gitme lütfen beni terk etme . Bu pis dünyada tek güzel şey sendin , beni sensiz bırakma . Yapma bunu bana yapma

O gün meleğimi topraga gömmüştüm , o buz gibi toprağın altında yalnız bırakmıştım . O cennete bensiz gitmişti ve bende bu cehennemde onsuz kalmıştım .

Polisler kazayı araştırıyorlardı. Kardeşime kimin çarptığını bulacaklardı. Bir ay boyunca araşdırma devam etti ve sonunda bulmuşlardı . Kardeşime çarpan 18 yaşında bir kızdı , ismi Ecem . O kardeşimi benden almıştı, ona arabasıyla çarpmıştı ama arkasına bile bakmadan gitmişti ordan . Kardeşimi orda kanlar içerisinde bırakarak kaçmıştı . O benim meleğimi almıştı benden, belki ona çarptıktan sonra yardım etseydi şimdi kardeşim , tek varlığım hayatta olabilirdi . Ama o vicdansız kaçmayı seçti .

Kız hemen tutuklandı , iki yıl hapiste kaldı ama birinin yardımıyla iki yıl sonra hapisten çıktı . Cezasını çekmeden çıktı , onun yüzünden biri hayatını kaybetti ve o şimdi hayatına kaldığı yerden devam ediyordu . Buna izin veremezdim , biricik kardeşim o soğuk mezarda yatarken o kadın sıcak yatağında rahat uyuyamazdı. Ondan intikam almalıydım .



Nefretten Aşka - Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin