5 . Bölüm

3 1 0
                                    

Aramaya başlamıştık , ama ayrı ayrı  ben tek başıma arıcaktım  neden mi ? Tabikide benim daha fazla gücüm olduğundan . Çok sıkıldım , acıktım , annemi ve babama ilk defa bu kadar yakın hissetim . Birisi durdurup akademiyi sorsam iyi olucak yanımdan geçen kızı durdurup soruyum " şey afadersin ben Deneyleri koruma akademisini sorucaktım "  kız bana sen kimsin der gibi bakıyordu . Sormak aklına gelmiş gibi " sen kimsin dedi . Ben ağzımı açıp konuşucaktım ki ? Ateş sesi  geldi . Bi anda bağırdım " Allahım nolur nolur onlara bişey olmasın " Kız benim kolumdan tutup " Sen bizleri almak için gönderildin demi " diyodu . Ben  hemen kıza cevap atım " sus tamam mı sus biz ordan kaçıp buraya gelebilmek için neler yaptık biliyor musun ? Şimdi sus ve hareket etme " dedim  o bana yalan söylüyorsun dermiş gibi bakıyordu  . Ben gözleri mi  kapatım  ve Duru ' nun  zihnine girdim . " Duru canım iyisiniz demi " hemen saniyesinde " evet akademiyi bulduk şu anda içerdeyiz sen de iyisin demi "   bende cevap verdim . " iyiyim  silah sesi neden gelmiş akademidekiler biliyor mu canım   ?"  " Bizler geldik diye sanırım çünkü daha demin bi  adam geldi ve bize emin olun sizler yeniden geliceksiniz dedi ve ' Okyanus ' a da deyin dedi . "  " Edişelenmeyin tam- " Bağırış çağrış sesleri geliyo. Gözleri açtığımda ne olduğunu anlayamadım . " Sizlerde kimsiniz "  Karşımda o kızla beraber 1 kişi daha vardı ve bana bakıyordu . " Şey cevap vermiycekseniz benim akademiyi bulmam lazım " . Yürümeye başladım ki arkamdan biri " Dur sen kimsin " dedi . Salak ya başımı yukarı kaldırdım ve sabır dedim ve arkamı döndüm " Tamam elbet öğreneceksiniz ama size kim olduğumu şimdi buraya silahlı saldırı olduğunda söylücek değilim " . Bunu söylediğimde çok geçti çünkü . Tam karşımda silahlı güvenlikler bana ateş edemezler ama şimdi buzdan kalkan düşün bir iki üç huh " şimdi napıcaz ? " bunlarda bilmiyorlar ya düşün düşün işte lamba yandı  onlara döndüm " bana tutunun bakın son şansınız bana hiç bişey yapmazlar ama size çok şey yaparlar şimdi siz akademiyi düşünün ondan sonra akademiye yeni gelen 5 kişi olucak ikisi küçük onlara Okyanus Saygın diyin ve burayı tarif edin tamam mı ? " bana bakın sahi mi diyen gözlerle baktılar . " Hadi düşünün " bana tutundular  ve gittiler . Buzdan kalkan kırılmak üzereydi neredeyse son enerjimle buzdan duvarın yenisini  yaptım . Artık yere oturmuştum .Bayılmadan önce sesli bir şekilde " sizleri çok seviyorum " Ve gerisi karanlık .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deneyleri Koruma AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin