Beni bekleyen arabaya bindiğimde içinde güler yüzlü, orta yaşlı bir adam beni karşıladı.
"Hoşgeldiniz Benita Hanım. Ben Andrew . Shawn'ın menejeriyim."
"Hoşbuldum."
Araba ilerlemeye başladığında gerginliğim midemde kasıntılar oluşmasına yol açtı. Ne zaman gerilsem mide problemleri yaşıyordum zaten.
"Arabanız konusunda endişeniz olmasın. İsterseniz masrafları karşılayacağız isterseniz size daha yeni bir araba hediye edeceğiz."
Andrew'in söyledikleriyle gözlerimi ellerimden çekip ona çevirdim. Yeni bir araba mı?
"Hayır yenisine gerek yok." dediğimde bana anlayışla güldü.
"Endişelenmenize gerek yok. Zaten arabanız artık çok zor durumda." Ona karşılık ben de güldüm. Haklıydı.
"Konuşmak istediğiniz diğer konu neydi?" dediğimde derin bir iç çekti.
Araba durduğunda ikimiz de içinden çıkıp kapıları kapattık. Ben de heyeanla ağzından çıkacak cümleleri bekliyordum.
"Bakın, inanıp inanmamak size kalmış ama ben olayı tüm çıplaklığıyla size anlatacağım"
Kaşlarım daha da havaya kalkarken kendimce bir yaklaşımda bulundum. Yoksa Shawn Mendes bana aşık mı olmuştu? Kusura bakmayın ama buna bir taraflarımla gülüp hemen eledim.
"Shawn Bey dün size çarptığında kafasının ön tarafını çok sert bir biçimde vurmuş. Kendisi şu sıralar zaten zor zamanlar geçiriyordu. Bu yüzden hem travmatik hem de disosiyatif hafıza kaybı oluştu. "
Soğukkanlılıkla olayın devamını dinlemeye ve benim buradaki rolümün ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Dün gece siz ona pansuman yaparken de onun beyninde bir kurtarıcı gibi görünmüşsünüz. En azından doktorum bize anlattıkları böyle."
Sessiz kalmaya devam ederken 213 numaralı hasta odasının önünde durduk.
"Shawn şu an sizi sevgilisi sanıyor."
Kahkahalarla gülerken sabah alkol alıp almadığımı düşündüm. Hayır, sabah kesinlikle alkol almamıştım. Bence bu adam benimle dalga geçiyordu.
"İsminizin Viveca olduğunu sanıyor."
"Özür dilerim ama benden ne yapmamı istiyorsunuz?"
"Shawn hiç kimseyi tanımıyor ve ününü, şarkılarını da hatırlamıyor. Onun için sadece şu an siz varsınız."
Gözlerimin içine yalvaran bir ifadeyle baktı.
"Doktorun söylediğine göre sadece siz ona yardımcı olabilirsiniz. Geçici bir süreliğine, lütfen." dediğinde Andrew'e sert bakışlarımla baktım.
"Benden istediğiniz şeyin farkında mısınız?"
"Benita! Shawn'ın tek umudu sensin. Hemen cevap vermek zorunda değilsin, ama lütfen bir düşün bunu. İstersen bir anlaşma da yaparız. İş teklifi gibi de düşünebilirsin."
Kendi içime baktım bir saniyeliğine. Gözümün önünde bir insanın yaşamı vardı. Hatıraları, geçmişi bana bağlıydı. Bir kaç dakikalığına bile olsa onun için bir yer edinmiştim. Onun küçük bir hatırası olmuştum. Sevgili, sevgiye sevgi katan değil miydi? Belki ben de onun hafızasının küçük bir yerinde sevgisi olmuştum.
06.09.2018
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORDINARY|| Shawn Mendes Kurgusu
FanfictionSıradanım ve ömrüm boyunca da öyle kalacağım... 06.09.2018