p r o l o g u e

180 12 1
                                    

Üstümü değiştirdikten sonra yapmam gerekenlere bir göz gezdirdim. Çöplerimi atmış, bulaşıklarımı yıkamıştım. Şimdiyse tek yapmam gereken keyfime bakmaktı. 

Basit bir hayatım vardı. Liseden zar zor mezun olduktan sonra annem ve babamın ölümüyle perçinlenen acım dolayısıyla üniversiteye gidememiştim.  Değil üniversite harçlarını yatırmak, kitapları almaya bile gücüm yetmezdi. 

Çok sefil bir hayat sürmüyordum. Eskiden birlikte yaşadığımız evde şimdi tek başıma yaşamak zorundaydım. Havaalanında bulunan küçük bir kahvecide çalışıyordum. Zaten annem ve babamın benim için ayırdıkları bir miktar param vardı. 

Onların benim için en büyük istekleri doktor olup insanları iyileştirmemdi. Fakat ölümleri bende kocaman ve tozlu bir enkaz bırakmıştı. Acılarını hala hissedebildiğim ve yardım için çırpınamadığım bir enkaz.

Her neyse, bu kadar drama yeter. Benim adım Benita. İsmimin anlamı mükemmel ve herkesin arzuladığı sevimli ve seksi kadın. Gerçekten öyle miydi acaba?

İnsanlar güzel olduğumu söylerlerdi. Açıkçası ben de pek inkar etmem bu durumu. Yeşil - ela karışımı gözlerim ve sarıya dönük kahverengi, uzun saçlarımı beğeniyordum. Tanrı'dan hiçbir şey için şikayetçi değilim.

Hayatımı önünde sonunda aşkı bulacağımı düşünerek geçirdim. Şu an 19 yaşımdayım ve gerçek aşk yerine acıyı keşfettim. Hayal kırıklıklarıyla dolu bir aşk hayatımın olduğunu söyleyemem . 

Şimdi gerçek aşkı bulmama geçelim...

06.09.2018

ORDINARY|| Shawn Mendes KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin