Önlüğümü çıkararak elimde top haline getirdim ve dolabıma fırlattım. Bir de katlasa mıydım yani?
O sırada da mutfaktaki Peggie'ye bağırdım.
"Ben çıkıyorum." derken vardiyamın bitmesinden çok memnundum. Gece vardiyalarının en güzel tarafı gündüzlerin zamanımın, geceleri ise sokakların bana kalmasıydı. Günün en güzel öğünü ise boş sokaklarda küçük vosvosumla yavaş yavaş giderken secdiğim şarkıların da bana eşlik etmesiydi.
Çantamı sırtıma takıp pembe beremi kafama geçirdim. Çok çabuk hasta olabilen bir insan olduğum için havalar soğur soğumaz önlemimi almaya alışmıştım. Botlarımın bağcıklarını da bağlayıp Messy ve Peggi'ye iyi geceler diledikten sonra minik mekanımızdan çıktım.
Havaalanı gece olmasına rağmen hala insanlarla doluydu. Gece yarısını geçen akrep ve yelkovan bile uykuya dalmak üzereydiler.
Vosvosuma binip soğuk havayı dışarıda bıraktım. Çantamı yanıma atıp emniyet kemerimi bağladım. Havaalanı sınırlarından çıkarken güvenlikteki Josh'a selam vermeyi unutmadım. Josh yakışıklı çocuktu. Bir ara onunla takılmıştık. Fakat ikimiz de devam ettirmeye pek gerek duymamıştık. O yüzden yüzsüz yüzsüz sadece selamlaşıp duruyorduk.
Şehirler arası olan ana yola saptığımda trafik ışıkları yerini yanıp sönen uyarı ışıklarına bırakmıştı. Bulutlu bir gece olduğu için ay henüz ışıklarını etrafa saçamamıştı. Zaten şehrin ihtişamı ayın ihtişamına biraz gölge düşürüyordu.
İlerideki yoğun trafik olan bir yerde durduğumda bu saatte neden trafik olduğunu kendi kendime sorguluyordum. Ta ki arkamdan gelen bir araç hızını alamayıp bana çarptığında kafamı direksiyona vurana kadar.
06.09.2018
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORDINARY|| Shawn Mendes Kurgusu
Fiksi PenggemarSıradanım ve ömrüm boyunca da öyle kalacağım... 06.09.2018