s i x

114 17 17
                                    

Her zaman yaptığım gibi ellerimle oynayarak gerginliğimi gidermeye çalışıyordum ama nafile. Hadi ama benim yerime kim geçse heyecanlanırdı. Hatta bunu yapmak için ölecek binlerce insan olduğunu bilirken.

Birazdan Shawn'ın odasına girip onun sevgilisi olacaktım. Andrew'e saatler sonra kabul ettiğimi söylemiştim ve o da değerli poposunu kaldırıp beni buraya getirmişti.

"Heyecanın anlıyorum. Ne de olsa içerideki Shawn Mendes." 

Yanımda şırıngaya ilacı çekerken kıkırdayan hemşireye düz bir ifadeyle baktım. Hiçbir şey söylemeden odaya ani bir giriş yaptım. 

Yüzünü somurtmuş bir şekilde duran Shawn bana döndüğünde elimin ayağımın boşaldığını hissettim. Sanki birisi damarlarımdan tüm kanımı çekiyordu ve ben hiçbir şey yapamıyordum.

"Viveca?" dediğinde heyecanımı bastırmak için ayaklarıma baktım. Bu da olmadı.

"Yanıma gelir misin sevgilim?" 

Sevgilim mi dedi o? Etkilenmem yüzde kaç normal? İnekler de uçabiliyor mu? Ben ne saçmalıyorum?

Yavaş adımlarla yanına gittim. Shawn'ın yüzünde gülücükler açıyordu. Sanki hafızasını kaybeden bendim. Bunlar nasıl gülmeler böyle Shawn Bey?

Ellerimden tuttu ve dudaklarına götürüp bir süre öylece bekledi.

"Geldiğin için teşekkür ederim."

Erimemem gerek. Erimemem gerek. Erimem gerek. Eriyorum.

"Rica ederim"

Kekelemediğim için Tanrı'ya şükrettim.

"Nasılsın?"

Ellerimi ellerinin arasından kurtardım ve ateşine bakmaya çalıştım. Ateşle ne alakası varsa artık.

"Ben iyiyim. Ama sanki sen biraz garipsin."

Tam cevap verecekken içeri giren hemşire bana seslendi.

"Benita Hanım, doktor bey sizinle görüşmek istiyor."

"Benita mı?" 

Shawn'ın dediğini duymamış gibi yaparak gülümsedim.

"Ben hemen geliyorum, yaramazlık yapma." dediğimde bana göz devirdi. 

Hemşire beni doktorun odasının kapısına kadar bırakıp gitmişti.Gıcık işte. İnsan birr şey söyler de öyle gider. Kapıyı tıklatarak içeri girdim.

"Benita Hanım?" 

Gülümsedim

"Evet, benim."

İçeri Andrew ve bir erkek daha girdiğinde doktor geri yaslandı.

"Herkes geldiğine göre başlayabiliriz."

Gözlüğünü gözlerine iyice yakınlaştırarak önündeki dosyaları eline aldı.

"Shawn Bey dün geçirdiği kazada kafasına aldığı darbe sonrası bir hafıza kaybı geçiriyor. Şu anlık sadece Benita Hanım'ı tanıyor. Andrew'i daha önce gördüğünü ama çıkaramadığını, Cameron'un ise eski bir tanıdık olduğunu söylüyor."

Sanırım bu Cameron o Cameron'dı. Cameron Dallas.

"Bu süreçte Benita Hanım'a çok fazla yük düşüyor."

Önündeki sayfaları bir kenara bıraktı.

"Sizden Shawn'la gerçek anılar yaşamanızı ve yavaş yavaş ona kim olduğunu hatırlatmanızı istiyoruz. Eğer çok fazla acı çekerse, baş ağrıları artarsa hemen bizzat bana haber vermenizi isteyeceğim."

Kafamı salladım. Çok da zor bir şeye benzemiyordu. Altı üstü hayatıma gerçek olmayan , yakışıklı bir sevgili girecekti. Ve her şeyi hatırlar hatırlamaz hayatımdan sessizce çıkıp gidecekti.

08.09.2018




ORDINARY|| Shawn Mendes KurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin