Yazar
Kız,endişe ile telefonu kenara attı. Ellerini başına sardı."Allah'ım ne yapacağım ben?"diye konuştu kendi kendine.Kaçmayı denese yapamazdı. Sevdiği bir sürü insan vardı.Bu düşünceler onu sararken içeri Esma girdi."Hey ne oldu?"dedi.Kız,Esma'ya sarıldı."Gitmemiz gerek." "Nerey-" derken kız sözünü kesti."Mezuniyet balosunu ve gecesini hatırlıyorsun değil mi?"dedi.Esma'nın gözleri büyüdü."H-hayır!"diye kekeledi korkudan.Yaren ağlamaya başladı. "Evet,Esma.Ikizler geri döndü" dedi. Esma da başını ellerinin arasına aldı. "Bana mesaj attılar..."dedi ve mesajları gösterdi."Ne yapmalıyız?" diye sordu Esma."Öncelikle Finn ve Jack'e söylememeli-"derken içeri Finn ve Jack girdi."Bize söylemeyeceğiniz neymiş bakalı- Hey size ne oldu?" dedi Jack sözünü bitirmeden.Onlara ne söylekeyecekleri şeyi sormayı unutmuşlardı.Neyseki bu daha iyiydi.Finn hemen Yaren'e sarıldı.Jack de Esma'ya... "Gel biz bahçede konuşalım."dedi Jack. Esma'yı dışarı çıkardı.Finn ve Yaren tek başınaydı...
Yaren
"Ne oldu Yaren? Niye ikinizde ağlıyorsunuz?"dedi Finn.Ne diyecektim ona? Ilk öptüğüm çocuk beni geri istiyor mu? HAYIR!"Şey...La Case De Papel'deki ölüm sahnesine çok üzüldük...Sevdiğimiz bir karakter öldü de..."dedim ama tabii ki yalandı.O diziyi bile izlemiyordum."Hadi ama Yaren!"
Sıçtık yalan söylediğimi anladı.
"Bu kadar üzülme..."dedi ve beni anlımdan öptü.Oha,sıçmadık çok mutluyum ama değilim.
"Bence de bu kadar üzelmem gerek. Neyse sen kahvaltıya git.Ben de geliyorum şimdi."dedim ve onu kapıya ittim ama o Finn Wolfhard. Gider mi?Gitmez tabii ki.
"Hey!Biraz daha kalsam.Beraber ineriz."dedi ve elimi tuttu. Gülümsedim ama içimde ölüm vardı.
"Bence git.Ben geliyorum..."dedim. "Peki."dedi Finn ve beni dudağımdan öptü.Ona karşılık verdim ki-"Elizabeth?"dedi Finn
"Finn?"dedi Elizabeth.
"Bir şey gördün mü?"dedim.
"Hayır.Kesinlikle öpüştüğünüzü görmedim ve Annalise'e söylemeye gitmiyorum."dedi ve odadan çıktı ki "YAREN VE FINN ÖPÜŞTÜ!!!"diye bağırış geldi.Sertçe kafama vurdum.
Bu sırada Jack ve Esma -Esma
Jack beni bahçeye çıkarmıştı. "Ne oldu anlatmayacak mısın?"dedi Jack. Omuz silktim."Hey.Ben senin ultra seksi, zeki ve yakışıklı sevgilinim!"dedi kolundaki kasları gösterek.Güldüm. "Peki ultra seksi sevgilim!"dedim. "Ee anlat hadi."diye zorladı."Çime oturdum ve havaya baktım.Jack de yanıma oturdu."Biliyor musun seni sevdiğimi ilk gökyüzüne söyledim."
"Oha cidden mi?"dedi.Kafa salladım. "Bak Esma,benden bir şey saklama! Neden ağlıyordun söyle!"dedi ellerimi tutarak.O anda yalan düşünmeye başladım."Bir dizide bir karakter ölüyordu da o yüzden."dedim."Ya bun üzülme!"dedi Jack,gülümsedim ama zorla tabii.O anda bir ses duyduk. "YAREN VE FINN ÖPÜŞTÜ!!!"
Jackle wtf bakışı atarken Jack dudağıma yapıştı."Hey!"diye bağırdım.Tam onu yakalayacakken eve girdi."Lanet olsun Grazer!" diye bağırdım.~~~~~~~
Selaam!Size ship bölümleri yazacağım demiştim.Bunu fragman gibi düşünün.Neyse.
Şahıs 1 ve Şahıs 2'nin kim olduğu artık belli!!!
Bilinmeyenleri yeni yb de göstereceğim!!!
Bu arada Yaren ve Finn'in öpüşme kısmı tamamen expelliarmus10 'a ait sksnsjsnsj.Zaten Elizabeth'i o oynuyor.
Bu arada,sizin de sahne fikirleriniz varya yazabilirsiniz ama komik olsun çünkü kötü günler yaklaşıyor *spoi hehe*
Neyse sizleri seviyorum♡♡♡♡
(Bu aralar baya 'Bu-Bu arada-neyse diyorum sinsjsjskehs)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Vibes
Fanfiction8 kız ve 7 erkek; içlerinde sevgili olan da var,kuzen olan da,kardeş olan da.Onlar birbirlerine çok bağlı 15 kişiler... Her şey kızları tavlamak için sinemaya gitme fikri ile başladı.Bu fikri hayata geçiremeyince evde izleme kararı aldılar. Filmi Gr...