Cumartesi
Noah telefonuna bakıyordu.Instagram artık baya sıkıcı olmaya başlamıştı onun için.Diğerleri eğleniyordu. Finn ve Jack oyun oynuyor.Diğer erkekler film izliyor,kızlarsa indirim konuşuyordu.O anda zil çaldı.Herkes birbirine baktı."Abi sg ya!Ben bakarım!"dedi Noah.Telefonu kenara attı ve kapıya gitti.Defne'nin bir gözü kapıdaydı.
Noah kapıyı açtı."Bade!"dedi ve kıza sarıldı.Bade de ona sarıldı.Defne sinirle ayağa kalktı ve kapıya yürüdü. Bade ve Noah'yı ayırdı."Allah senin belanı versin Noah!"diye bağırdı. "Hey o benim kardeşim!"dedi Noah. Defne'nin gözleri büyüdü."Aaa- eee merhaba görümcem!"dedi ve Bade'ye sarıldı."Hem Allah ne?"diye sordu Noah."Boşver."diye geçiriştirdi Defne. Bu bağrışma üzerine herkes kapıya toplanmıştı.Bade ile tanışmışlardı.
El koşarak Bade'ye sarıldı."Merhaba! Umarım sapsındır!Sap mısın?"dedi. Bade ilk önce onun eşcinsel olduğunu düşündü ama bu düşüncesi hemen yok oldu çünkü telefonunun kapağında Tony ile shoplanmış fotoğrafı vardı."Ee evet de-"derken El yine sarıldı."Ben de sapım!!!! Birlikte Avenger felan izleriz!Ayy çok güzel olur!Bu arada yanlış anlama eşcinsel değilim!Neyse!"dedi mutlulukla.Bade de heyecanla ona sarıldı.Tam içeri geçiyorlardı ki Finn'in telefonu çaldı. "Efendim?"
....
"Ne?"
....
"Tamam Yaren ağlama geliyoruz!"dedi ve telefonu kapattı. Jack,Finn'e baktı."Ne oluyo lan?"
"Kanka acilen Kaliforniya'daki havaalanına gitmemiz gerek!"
"Niye-"
"Hemen!Dedim!"diye bağırdı.Jack ikisinin ceketini aldı ve ikisi hemen çıktı.Diğerleri ise arkadan baka kaldı.~~~~~~~~~~~
Diğer yb'yi ne zaman atarım bilmiyorum ama bu kitabı okul başlayınca bitirme kararı aldım çünkü baya zorlanıyorum :( Ama o zaman kadar 5 bölüm felan atmak istiyorum♡Neyse sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Vibes
Fanfictie8 kız ve 7 erkek; içlerinde sevgili olan da var,kuzen olan da,kardeş olan da.Onlar birbirlerine çok bağlı 15 kişiler... Her şey kızları tavlamak için sinemaya gitme fikri ile başladı.Bu fikri hayata geçiremeyince evde izleme kararı aldılar. Filmi Gr...