[26] Real Life

96 11 13
                                    

Ev herkes stresle bekliyordu.Ne olmuş olabilirdi ki???

Aniden kapı çaldı.Herkes 'Ben açıcam!' düşüncesi ile kapıya koştu ama kapıyı Alara açtı.

Karşılarında sevgililerine sarılmış, aglamaktan gözleri şişmiş iki kız duruyordu.Bade 'bunlar kim lan?' Diye bakarken kızlar,Esma ve Yaren'e sarıldı.Jack ve Finn sinirle içeri geçti.

Kızlar,Esma ve Yaren'i odalarına almıştılar.Üstlerini değiştirmeleri için kıyafet verdiler ve sonra hepsi salona geri döndü.

"Ne oldu ya?"dedi Noah şaşkın şaşkın. Jack sinirle kumandayı ona attı."Amk ben ne yaptım?"diye bağırdı Noah. Wyatt gülmeye başladı ama Finn ona 'aq bi sus' bakışı atınca gülmeyi kesti.

"Ciddiyim ne oldu anlatın!"diye bağırdı Jaeden.Finn,Yaren'e baktı. Derin nefes aldı."Bu!Çok affedersiniz ama mallar!Eski sevgililerinin yanına gitmiş! Sonra o iki boklu sıçan bunları ..."dedi ama geri kalanını getiremedi.Yaren ağlıyordu."onlar bizim eski sevgilimiz değildi.Sadece baloda dans etmiştik ama Yaren öpmüştü...Neyse!"dedi.Finn göz devirdi."Eee iki boklu sıçan onlara ne yapmış???"diye sordu Millie heyecanla.Jack yastığı ona fırlattı. "Sana ne Mills?!"diye bağırdı."Off aman be!Size de bir bok sorulmuyor!"
"Bizi zehirlediler."dedi Yaren. "Ohaaaaaaaaaa"dedi Defne.Bu sefer Finn ona yastık attı."Bir daha bizden habersiz bir yere gitmeyeceksiniz!" diye tembihledi ikisi.Yaren ve Esma kafa salladı."Neyse saat 12 olmuş. Hadi uyuyalım- Aaa bekleyin!"dedi Alara.Bir odaya gidip bilet aldı. "TAA-DAAAH!Yarın Coachella festivalina gidiyoruz!"dedi."Biz de mi?"dedi erkekler aynı anda."Hayır tabii ki kızlarla."dedi Alara."Ben gelemem!" dedi Sadie."Çünkü yarın annemle alışverişe gideceğiz.." "Ben de gelemem!"dedi Anna."Ben de gelemem yorgunum!"dedi Esma. "Biz geliriz!"dedi diğer kızlar aynı anda. "Güzel o zaman iyi uyuyun!"dedi Alara ve odaya gitti.Giderken de ışığı kapadı.

Good VibesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin