[29] Real Life

99 11 4
                                    

Kahvaltıya başlamışlardı.Bade ve El fisıldaşıyordu."Ne konuşuyorsunuz siz?"diye sordu Noah."Sahipliler anlamaz!"dedi Bade.Elizabeth bekle işareti yaptı.Sonra sandalyesinin tepesine çıktı."Siiz!Sevgililerinizle yiyişirken biz Bade ile Infinity War izleyip Loki'nin ölümüne ağladık!"
"Bize ne?"dedi Noah.Bade de sandalyeye çıktı."Sapız tamam mı? Üstümüze gelmeyin!"diye bağırdı. "Şimdi sevgililerinizin yanına gidin!" dedi Elizabeth.Bade koluna girdi. "Hadi gidip biraz Tom Hiddleston'u stalklayalım!"dedi.Kahvaltı masasından ayrılırken Jack fısıldadı.
"Iyi de zaten sevgililerimizin yanındayız!" Herkes Jack'e baktı ve masadan ayrıldı."Ne ya??"dedi.

Bade ve Elizabeth instagramı açtı. "Offf yeni foto atmış!"diye bağırdı Bade.Elizabeth telefonu elinden alıp fotografı likeladı."Daş değil meteor yeminle!"diye bağırdı."Eee Bade? Elizabeth?"dedi arkadan bir ses. Bade ve El kafalarını çevirdi. Bütün kızlar ordaydı."Siz bizi mi izlediniz?"dedi. Kızlar kafa sallayıp koşarak onlara sarıldı."Siz gidin sevgililerinizin yanına!Sizi özlerler!"diye bağırdı Elizabeth.Esma ona sarıldı."Siz ne zaman evleneceksiniz?"dedi gülerek. "Hmmm,belki hiç!"dedi Bade."Onu göreceğiz."diye söylendi Yaren. Gülüştüler....

Hep birlikte kalacaklardı...
Yıllar boyunca....
Her zaman....

~~~~~~
Bu final değil uejsjdjdj

Sadece Final girisi gibi.

Bir sap hikayesi ve expelliarmus10 yazarlığı ♡

Good VibesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin